صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس سنددار در چمستان

خرید ویلا دوبلکس سنددار در چمستان

333

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،900،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22662
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس سنددار در چمستان

سلام و درود بر همه همراهان محترم سایت ویلا دنیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و جیبتون پر پول.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس سنددار در چمستان بپردازیم؛ چنانچه قصد خرید ویلا سنددار را دارید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان ما را دنبال کنید.

 همانطور که مستحضرید، این ویلا در شهر چمستان بنا شده است؛ دسترسی این ویلا به دلیل موقعیت قرارگیری مناسب آن، به جاده اصلی، مراکز رفاهی و از همه مهم تر، جنگل های سرسبز شمال کشور بسیار ساده و آسان می باشد؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

 متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس جنگلی، ۳۰۰ متر و متراژ زیربنای آن هم ۲۰۰ متر می باشد؛ به لطف متراژ زیربنای زیاد این ویلا، ۴ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ همچنین برای راحتی بیشتر ساکنین، در اتاق ها کمددیواری نیز تعبیه شده است.

 همانطور که می دانید امروز در شمال کشور ساخت و سازهای غیر قانون آن هم خارج از بافت مسکونی، رونق زیادی پیدا کرده است؛ به همین دلیل، ویلاهایی که سند دار هستند، مورد توجه بیشتر خریداران ویلا در شمال قرار می گیرند.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

حیاط سازی ویلا بدون هیچ نقص و عیب می باشد؛ به گونه ای که در حیاط انواع درختان چندین ساله تنومند و البته سرسبز کاشته شده است که فضای سبز زیبا و بسیار دلنشین را به ارمغان آورده است؛ همچنین در این فضای زیبا و آرامش بخش میز و صندلی تعبیه شده است که شما میتوانید از آن نهایت لذت را ببرید.

 طراحی ویلا به صورت دوبلکس یا به زبان ساده تر، دو طبقه می باشد؛ معمولا ویلاهای دوبلکس به صورت مدرن و با تجهیزات کامل بنا می شوند و به همین دلیل، خرید ویلا دوبلکس نیازمند توان مالی بالایی می باشد؛ زیرا این نوع ویلا دارای قیمت بیشتری نسبت به ویلاهای فلت و نیم پیلوت هستند.

 نمایی که در این ویلا کار شده، بسیار زیبا می باشد که در کنار درختان سرسبز، ترکیب رنگی بسیار دیدنی و جذابی را ایجاد کرده است.

 اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، بگذارید یک خبر خوش برای تان بگویم؛ این ویلا دارای شرایط نقد و اقساط می باشد؛ یعنی شما می توانید بخشی از مبلغ کل ویلا را به صورت اقساطی آن هم بدون بهره پرداخت کنید.

 

شما همراهان محترم برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، می‌ توانید نسبت به پرکردن فرم درخواست مشاوره اقدام نمایید تا کارشناسان ما بتوانند با شما در ارتباط باشند؛ همچنین می‌ توانید به بخش تماس با ما نیز مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22662
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه