صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا طرح دوبلکس مدرن جنگلی در چمستان

خرید ویلا طرح دوبلکس مدرن جنگلی در چمستان

354

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22663
زمین
260 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا طرح دوبلکس مدرن جنگلی در چمستان

سلام و درود فراوان بر همه هم میهنان عزیز وقتتون بخیر امیدوارم در آخرین روزهای ماه آبان بهترین ها نصیب ده دل مهربونتون بشه.

امروز مهمان نگاه گرم شما عزیزان هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای طرح دوبلکس مدرن جنگلی که در شهر توریستی چمستان بنا شده است؛ خوشحال می شویم تا انتهای آگهی با ما همراه باشید.

ویلای طرح دوبلکس به ویلایی گفته می شود که از لحاظ نما، مانند ویلاهای دوبلکس یا همان دو طبقه هستم اما در باطن، همانند ویلاهای نیم پیلوت می باشند؛ یعنی اتاق نشیمن، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی در طبقه همکف و اتاق یا اتاق خواب ها در طبقه دوم یا همان با اختلاف چند پله ای از سطح اتاق نشیمن قرار می گیرند.

اگر علاقمند به خرید ویلا طرح دوبلکس هستید، می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای طرح دوبلکس سایت ویلا دنیز دیدن نمایید؛ همچنین اگر به دنبال خرید ویلا نیم پیلوت هستید کلیک کنید.

 نمای طرح دوبلکس این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ رنگ بندی هایی که در آن استفاده شده است، بسیار دلنشین بوده و بر زیبایی نما افزوده است؛ ویلاهای نما مدرن در سال های اخیر به ویژه در شمال کشور پیشرفت چشمگیری داشته اند و مورد توجه بسیاری از خریداران ویلا در شمال قرار گرفته اند؛ پس اگر شما هم قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

 متراژ کل زمین ویلا، ۲۶۰ متر و زیربنای آن هم ۱۶۰ متر می باشد؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا طراحی شده است که تمامی خواب ها برای رفاه بیشتر شما، به صورت مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده است؛ همچنین در داخل اتاق خواب ها کمددیواری نیز تعبیه شده است.

 لوکیشن این ویلا بسیار عالی و دسترسی آن به جاده اصلی خیلی آسان و ساده می باشد؛ ناگفته نماند که این ویلا در نزدیکی جنگل های سر سبز شمال کشور قرار دارد.

 آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های ام دی اف درجه یک و مرغوب می باشد؛ دیوارهای ویلا کاغذدیواری کار شده است؛ پوشش کف ویلا سرامیک و سقف آن نیز کناف کاری شده است که با لوسترهای زیبا تزئین شده است.

حیاط این ویلا بسیار سرسبز و زیبا می باشد که حس بسیار خوبی را به ساکنین منتقل می کند؛ در باغچه گل ها و گیاهان زینتی زیادی کاشته شده است.

 

از اینکه تیم ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید سپاسگزاریم.

برای دریافت مشاوره بیشتر کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید تا کارشناسان ما با شما در تماس باشند؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22663
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه