صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ فلت سنددار مبله در چمستان

خرید ویلا باغ فلت سنددار مبله در چمستان

433

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،600،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22664
زمین
460 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ فلت سنددار مبله در چمستان

سلام و عرض ادب و احترام به همه همراهان محترم و هم میهنان عزیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و اوقات خوبی رو سپری کنید.

امروز با شما همراه هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلا باغ فلت سنددار مبله در شهر چمستان بپردازیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا باغ هستید، این ویلا باغ مبله را از دست ندهید.

اول از همه بهتر است از مهم ترین مزیت این ویلا باغ شروع کنیم، یعنی سند دار بودن آن؛ تمامی کارهای قانونی این ویلا رسیده شده و سند آن آماده انتقال به خریدار می باشد؛ اگر برای شما عزیزان خرید ویلا سنددار اولویت دارد، این ویلا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

این ویلا باغ مبله در یکی از شهرهای زیبا و توریستی استان مازندران یعنی چمستان بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای سرسبز شمالی کشور می باشد که به دلیل داشتن جاذبه‌ های گردشگری طبیعی متعددی همچون کوه و جنگل، سالانه میزبان مسافران زیادی از تمامی نقاط کشور می باشد؛ اگر شما هم از علاقمندان به خرید ویلا جنگلی هستید، بی شک این شهر می تواند یکی از گزینه های مناسب برای خرید شما باشد.

این ویلا باغ به صورت فلت بنا شده است؛ ویلاهای فلت یا به زبان دیگر ویلاهای همکف، بدون اختلاف از زمین یا با اختلاف چند پله ای از سطح زمین بنا می شوند؛ این نوع ویلا دارای قیمت مناسبی می باشند زیرا در ساخت آن از مصالح و ابزار آلات کمتری استفاده می شود؛ البته این هم یادمان باشد که همه ی ویلاهای فلت ارزان نیستند؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا فلت هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلای فلت سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 متراژ کل زمین این ویلا باغ فلت، ۴۶۰ متر می باشد که ۱۲۰ آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلا دو اتاق خواب در نظر گرفته شده است که دارای ابعاد بزرگ و استاندارد می باشند.

تمامی کنتور ها و انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

همانطور که به آن اشاره شد، متراژ کل زمین ویلا ۴۶۰ متر می باشد؛ این متراژ زمین که بسیار زیاد هم می باشد، موجب این شده است که در حیاط گیاهان زینتی و گل های رنگارنگ و البته درختان تنومند چندین ساله زیادی دیده شود؛ همچنین علاوه بر گل ها و گیاهان آلاچیق، تاب، باربیکیو و حوض نیز تعبیه شده که بر زیبایی حیاط افزوده است.

این ویلا باغ به صورت مبله و با تمامی وسایل داخلی به صورت یک جا به فروش می رسد؛ شما عزیزان می توانید برای مشاهده و خرید ویلا مبله بیشتر روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 

ممنون از همراهی شما دوستان.

شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22664
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه