صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ فلت سنددار شهرکی در چمستان

خرید ویلا باغ فلت سنددار شهرکی در چمستان

383

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،400،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22690
زمین
280 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ فلت سنددار شهرکی در چمستان

سلام و وقت بخیر خدمت همه دوستان عزیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و اوقات خوشی رو براتون آرزومندم.

امروز در خدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلا باغ فلت سنددار شهرکی در شهر چمستان بپردازیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا باغ در شمال هستید، این آگهی را از دست ندهید.

این ویلا باغ همانطور که گفته شد، در شهر زیبا و جنگلی چمستان بنا شده است؛ چمستان که یکی از شهرهای سرسبز استان مازندران می باشد، با شهرهای آمل، نور و ایزدشهر همسایه و همجوار می باشد؛ اگر شما هم از علاقمندان به خرید ویلا چمستان هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید و از ویلاهایی که در این شهر سرسبز و جنگلی بنا شده است، دیدن نمایید.

 متراژ کل زمین این ویلا باغ فلت، ۲۸۰ متر می باشد که ۱۵۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ به لطف متراژ زیربنای زیاد ویلا، ۳ اتاق خواب بزرگ که البته مستر می باشند و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند، در نظر گرفته شده است.

 این ویلای فلت در یک شهرک برند با نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دوربین مداربسته بنا شده است؛ ویلاهای شهرکی به همین دلایلی که گفته شد، دارای امنیت بسیار بالایی می باشند؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا شهرکی هستید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

آیا کاری ویلا بسیار زیبا می باشد همانطور که گفته شد این ویلا باغ دارای ۲۸۰ متر زمین می باشد به دلیل داشتن متراژ زمین بالا حیاط کاری و فضاسازی آن بسیار زیبا و البته مهندسی شده می باشد؛ در حیاط، انواع گل ها و گیاهان سرسبز، آلاچیق و باربیکیو در نظر گرفته شده است.

حساسیت بسیاری از خریداران ویلا در شمال، سند آن ملک می باشد؛ سند، مجوز ساخت یا پروانه پایان کار، نشانه قانونی بودن آن ویلا می باشد و خیال خریدار را آسوده می سازد؛ اگر شما هم اولویت خریدتان، خرید ویلا سنددار است، می‌توانید از سایر ویلاهای سنددار ما نیز دیدن نمایید.

 طراحی این ویلا به صورت فلت می باشد؛ این نوع ویلا معمولاً هم سطح با زمین بنا می شوند؛ ویلاهای فلت دارای قیمت کمتری نسبت به ویلاهای نیم پیلوت، دوبلکس یا تریبلکس می باشند و از همین رو، افرادی که به دنبال خرید ویلا ارزان هستند، این نوع ویلا را انتخاب می کنند؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا فلت را دارید، این ویلا می تواند یکی از گزینه های بسیار مناسب برای شما باشد‌.

 

شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کرده یا روی نوشته رنگ شده کلیک کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22690
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه