صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت سنددار شهرکی در چمستان

خرید ویلا فلت سنددار شهرکی در چمستان

355

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،200،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22691
زمین
202 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت سنددار شهرکی در چمستان

سلام به تک تک شما بینندگان عزیز و همراهان محترمی که این آگهی را مطالعه می کنید؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و همیشه خنده رو لباتون جاری باشه‌.

امروز در خدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای فلت سنددار شهرکی در چمستان بپردایم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا چمستان هستید، با ما همراه باشید.

این ویلا در یکی از مناطق برند و خوش آب و هوای شهر چمستان بنا شده است؛ دسترسی این ویلا به جاده اصلی، مراکز رفاهی و از همه مهم تر، جنگل های سرسبز شمال کشور بسیار آسان می باشد؛ شهر چمستان جمعیت زیادی ندارد اما دارای جاذبه های گردشگری طبیعی متعددی می باشد که این شهر را به یک شهر توریستی تبدیل کرده است‌؛ همچنین شهر چمستان به واسطه شهرستان آمل که در همسایگی آن قرار دارد، به پایتخت کشور منتهی می شود.

 این ویلای جنگلی کاملا نوساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده است؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلا دارای سند تک برگ می باشد که بر ارزش آن افزوده است؛ سند تک برگ نشان دهنده سلامت و قانونی بودن این ویلای مدرن می باشد؛ پس از خرید آن، سند به اسم مالک جدید منتقل خواهد شد؛ اگر به دنبال خرید ویلا سنددار هستید و اولویت خرید شما در شمال کشور، سند دار بودن ویلا می باشد، این ویلا را از دست ندهید.

متراژ کل زمین ۲۰۲ متر می باشد که ۱۳۰ متر آن را زیربنای مفید ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که ۲ اتاق خواب آن برای راحتی بیشتر شما به صورت مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی طراحی شده است.

 نمایی که در این ویلا کار شده، به صورت مدرن می باشد؛ اگر از طرفداران خرید ویلا نما مدرن هستید، می توانید از سایر ویلاهای نما مدرن سایت ما دیدن نمایید.

امروزه شهرکی بودن ویلا یک امتیاز مثبت برای آن محسوب می شود؛ البته ناگفته نماند که بسیاری از خریداران دوست دارند ویلایشان به صورت مستقل باشد؛ این ویلای مدرن سنددار، در یک شهر بزرگ با نگهبانی ۲۴ ساعته بنا شده است که تمامی ورود و خروج ها چک می شوند و امنیت در این شهرک برند برقرار است.

چشم انداز زیبای ویلا به سمت جنگل های سرسبز و کوه‌های استوار شمال کشور می باشد.

 

از اینکه تا انتهای آگهی با ما همراه بودید از شما سپاسگزارم.

چنانچه به مشاوره بیشتری نیاز داشتید، کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر بمانید تا کارشناسان ویلا دنیز با شما ارتباط برقرار کنند؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22691
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه