صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت مدرن جنگلی در چمستان

خرید ویلا فلت مدرن جنگلی در چمستان

354

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،600،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22692
زمین
290 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
11
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت مدرن جنگلی در چمستان

سلام و درود فراوان به همه بینندگان عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه و لبتون همیشه خدا خندون.

امروز قصد داریم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای فلت مدرن جنگلی در چمستان را معرفی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا فلت هستید، این آگهی را از دست ندهید و تا پایان با ما همراه باشید.

اول از همه باید خاطرنشان کنیم که این ویلا به صورت نقدی و اقساطی به فروش می رسد؛ یعنی شما می توانید بخشی از مبلغ کل ویلا را به صورت نقدی بپردازید و مابقی آن را به صورت اقساط چندین ماهه بدون بهره به فروشنده پرداخت کنید؛ البته ناگفته نماند که اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، می توانید با کلیک کردن روی نوشته رنگ شده از سایر ویلای اقساطی ما دیدن کنید.

این ویلا در شهر چمستان نور بنا شده است چمستان یکی از شهرهای سرسبز استان مازندران می باشد؛ سرسبز بودن شهر چمستان به دلیل داشتن جنگل ها و پارک های جنگلی متعدد آن می باشد؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید، می توانید این شهر را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا چمستان کلیک کنید.

متراژ کل زمین این ویلای مدرن، ۲۹۰ متر و زیربنای آن هم ۱۵۰ متر می باشد؛ ۳ اتاق خواب در آن تعبیه شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

نمای زیبای این ویلا به صورت مدرن می باشد ترکیب رنگ هایی که در نمای این ویلا استفاده شده است بر زیبایی هرچه تمام تر نما افزوده است؛ شما عزیزان هم علاقمند به خرید ویلا نما مدرن هستید؟ پس روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 یکی از مزیت های شاخص این ویلا که بسیاری از علاقمندان را به خود جذب می کند، جکوزی دار بودن آن می باشد؛ این جکوزی با تمامی تجهیزات و به صورت کامل طراحی شده است.

 دکوراسیون داخلی ویلا بسیار زیبا و درجه یک می باشد؛ دیوارهای ویلا به وسیله کاغذ دیواری های مرغوب پوشیده شده است؛ سقف ویلا کناف کاری شده و با لوسترهای زیبا مزین شده است؛ پوشش کف ویلا نیز از سرامیک می باشد؛ همچنین در اتاق نشیمن، تی وی باکس در نظر گرفته شده که بر زیبایی دکوراسیون داخلی ویلا افزوده است.

آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه یک، هود و گاز رومیزی می باشد.

 

از اینکه ویلا دنیز را برای خرید خود انتخاب کردید از شما سپاسگزاریم.

شما برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم درخواست مشاوره که برای هر آگهی به صورت اختصاصی در نظر گرفته شده است را پر کنید تا مشاورین و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما عزیزان ارتباط برقرار کنند؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است و بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22692
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه