صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت مدرن استخردار در چمستان

خرید ویلا فلت مدرن استخردار در چمستان

361

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،600،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22726
زمین
250 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت مدرن استخردار در چمستان

سلام و درود فراوان بر همه همراهان عزیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه؛ البته حدود ۳ ماهه که همه ی ما ایرانی ها حال دلمون رو به راه نیست؛ به امید عمران و آبادی میهن عزیزمون؛ راستی، روز دانشجو بر همه ی دانشجویان کشور مبارک.

 امروز قصد داریم تا به معرفی یک دستگاه ویلای فلت مدرن استخردار در چمستان بپردازیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا استخردار هستید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

چمستان یکی از شهر های بسیار زیبا و خوش آب و هوای استان مازندران می باشد؛ چمستان که یکی از بخش های مرکزی شهر نور می باشد، دارای جنگل های سرسبز و کوه های بسیار خوش آب و هوا می باشد؛ به همین دلیل افرادی که قصد خرید ویلا جنگلی را دارند، این شهر را انتخاب می کنند.

متراژ کل زمین ویلا ۲۵۰ متر می باشد که ۱۴۰ متر آن را زیربنای مفید ویلا تشکیل داده است.

 به لطف متراژ مساحت زیاد ویلا، ۳ اتاق خواب در آن در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

دسترسی این ویلا به جنگل بسیار ساده و آسان است؛ همچنین دسترسی این ویلا به مراکز رفاهی همچون سوپرمارکت، نانوایی، مرکز بهداشت و مراکز رفاهی بسیار آسان می باشد.

 همانطور که گفته شد، این ویلا ۲۵۰ متر زمین دارد؛ این یعنی حیاط ویلا بسیار بزرگ و دلباز می باشد؛ در حیاط باغچه کاری مهندسی شده انجام شده است و با نورپردازی حرفه ای تزئین شده است.

یکی از مهم ترین مزیت های این ویلا، استخردار بودن آن می باشد؛ در داخل ویلا، یک استخر با تجهیزات کامل در نظر گرفته شده است؛ چه چیزی بهتر از این که در شمال، آن هم در ویلای خود مستقر باشید و از استخر شخصی خود در کنار خانواده لذت ببرید.

 چشم انداز زیبای این ویلا به سمت جنگل های سرسبز شمال کشور می باشد.

 دکوراسیون داخلی این ویلا بسیار زیبا و شیک می‌ باشد؛ آشپزخانه مجهز به کابینت های ام دی اف درجه یک، هود و گاز رومیزی می باشد؛ سقف ویلا کناف کاری شده و پوشش کف آن نیز از سرامیک است.

 نمای جذاب این ویلا مدرن طراحی شده است؛ رنگ بندی هایی که در نما در نظر گرفته شده بر زیبایی هر چه تمام تر آن افزوده است؛ اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا نما مدرن هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نما مدرن سایت تخصصی ویلا دنیز دیدن نمایید.

 

با تشکر از همراهی شما عزیزان.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال کافیست با مشاورین مجرب ما در ارتباط باشید؛ به همین منظور می توانید فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به صورت اختصاصی در نظر گرفته شده است را پر کرده و یا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22726
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه