صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت تمام هوشمند شهرکی در چمستان

خرید ویلا فلت تمام هوشمند شهرکی در چمستان

343

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،600،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22727
زمین
400 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت تمام هوشمند شهرکی در چمستان

سلام و عرض ادب و احترام خدمت یکایک شما همراهان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کرده باشید؛ لبتون خندون و جیبتون پر پول.

امروز قصد داریم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای فلت تمام هوشمند شهرکی در چمستان را معرفی کنیم؛ اگر به دنبال خرید ویلا هوشمند هستید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلا همانطور که گفته شد در شهر زیبای چمستان بنا شده است؛ دسترسی این ویلا به امکانات رفاهی مثل سوپرمارکت، هایپر مارکت، نانوایی، قصابی، مراکز درمانی و جاده اصلی بسیار ساده و آسان می باشد؛ همچنین فاصله این ویلا تا جنگل های سرسبز شمال کشور نیز بسیار اندک است؛ پس اگر از علاقمندان به طبیعت هستید و به دنبال خرید ویلا جنگلی می باشید، کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای جنگلی سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 این ویلای فلت به صورت کاملاً هوشمند طراحی شده است.

این ویلای هوشمند به صورت فلت طراحی شده است؛ ویلای فلت به ویلاهایی ابلاغ می‌ شود که هم سطح با زمین یا نهایتاً با اختلاف سطح چند پله ای از زمین بنا می شوند؛ معمولاً ویلاهایی که به صورت فلت بنا می شوند، دارای قیمت کمتری نسبت به سایر ویلا ها می باشند؛ زیرا در این نوع ویلا، مصالح و ابزار آلات کمتری مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما این ویلای فلت برخلاف سایر ویلاها، به صورت مدرن و با تمامی تجهیزات بنا شده است؛ شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا فلت کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

متراژ کل زمین ویلای فلت هوشمند ۴۰۰ متر می باشد که ۱۵۰ متر آن را زیربنای مفید ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ البته ناگفته نماند که ابعاد این اتاق ها بسیار بزرگ و دلباز است.

انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ همچنین این ویلا در سال ۱۴۰۱ بنا شده است و کاملا نو ساز می باشد.

نمای زیبای ویلا به صورت نماسنگ است؛ جنس سنگی که در نمای این ویلای فلت استفاده شده است درجه یک بوده و می‌تواند طی سال های طولانی زیبایی خود را حفظ نماید.

چنانچه شما هم به دنبال خرید ویلا نماسنگ هستید، این ویلا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

متربال داخلی ویلا بسیار زیبا می باشد؛ کابینت هایی که در آشپزخانه تعبیه شده است، از جنس ممبران اصل می باشد؛ دیوارهای ویلا با کاغذ دیواری تزیین شده، سقف آن کناف کاری و پوشش کف آن نیز از سرامیک می باشد؛ البته ناگفته نماند که لوسترهای ویلا نیز نصب شده است.

به لطف متراژ مساحت زیاد حیاط ویلا، گل ها و گیاهان زینتی بسیار زیبایی در باغچه آن کاشته شده است؛ همچنین در انتهای حیاط، آلاچیق زمستانه نیز در نظر گرفته شده است که شما می‌ توانید حتی در زمستان هم از آن استفاده کنید؛ علاوه بر آلاچیق، از حوض و آبنما نیز برای زیبایی بیشتر حیاط بهره گرفته شده است.

 

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید، از شما سپاسگزاریم؛ شما همراهان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22727
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه