صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت نما مدرن شهرکی در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت نما مدرن شهرکی در چمستان

309

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،600،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22735
زمین
260 متر مربع
بنا
185 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نما مدرن شهرکی در چمستان

سلام و درود فراوان بر همه ی همراهان محترم و هموطنان عزیز؛ امیدوارم حال دلتون تو این روزهای آخر فصل پاییز عالی باشه.

امروز درخدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نما مدرن شهرکی در چمستان بپردازیم؛ اگر مایل به خرید ویلا نما مدرن هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این آگهی ما را دنبال کنید.

این ویلا در شهر جنگلی چمستان بنا شده است؛ دسترسی این ویلا به امکانات رفاهی، جاده اصلی و جنگل بسیار ساده می باشد؛ اگر علاقمند به مشاهده و خرید ویلا چمستان هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهایی که در این شهر خوش آب و هوا بنا شده است دیدن نمایید.

 متراژ کل زمین این ویلای نیم پیلوت، ۲۶۰ متر و زیربنای آن هم ۱۸۵ متر می باشد؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا طراحی شده است که بزرگ و دلباز بوده و دارای نورگیر عالی می باشند؛ البته لازم به ذکر است که این اتاق خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

یکی از مهم ترین مزیت های مهم این ویلای جنگلی، شهرکی بودن آن می باشد؛ ویلاهای شهرکی به دلیل قرار گرفتن در یک محیط مشخص شده و داشتن نگهبانی و دوربین مداربسته، سطح امنیتی بالایی دارند؛ این ویلای نیم پیلوت نیز از این ماجرا مستثنی نیست؛ شهرکی که این ویلا در آن بنا شده است، دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مداربسته می باشد؛ خرید ویلا شهرکی معمولا برای مشتریانی که کمتر به شمال و ویلای خود سر می زنند گزینه بسیار مناسبی می باشد؛ همچنین از سایر امکانات و ویژگی این شهرک می توان به درب ریموت دار آن اشاره داشت.

 این ویلای زیبا به صورت نیم پیلوت بنا شده است؛ اگر بخواهیم دقیق تر این نوع ویلا را بررسی کنیم، باید گفت که این نوع ویلا بین ویلاهای فلت و دوبلکس قرار می گیرند؛ زیرا اتاق نشیمن و آشپزخانه آن در طبقه همکف و اتاق یا اتاق خواب ها با اختلاف چند پله ای از سطح زمین طراحی می شوند؛ خرید ویلا نیم پیلوت می تواند یک انتخاب هوشمند برای خرید ویلا در شمال باشد؛ زیرا این نوع ویلا طراحی زیبا و جذابی دارد.

 

سپاس از نگاه گرم شما دوستان همیشگی سایت ویلا دنیز.

مشاورین و کارشناسان ما در کنار شما هستند تا بهترین ها نصیب تان شود؛ برای دریافت مشاوره بیشتر، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاورین ویلا دنیز کافیست به بخش تماس با ما که در فهرست ابتدایی سایت قرار دارد مراجعه نمایید یا روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22735
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه