صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ نیم پیلوت مبله در چمستان

خرید ویلا باغ نیم پیلوت مبله در چمستان

316

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،350،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22747
زمین
260 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ نیم پیلوت مبله در چمستان

عرض سلام و ادب و احترام به یکایک شما بینندگان محترم؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در این آگهی قصد داریم تا به معرفی یک دستگاه ویلا باغ نیم پیلوت مبله در چمستان بپردازیم؛ چنانچه قصد خرید ویلا باغ در شمال را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلای نیم پیلوت مبله زیبا در یک شهر جنگلی و خوش آب و هوا بنا شده است؛ به دلیل داشتن جنگل های سرسبز و روستاهای جنگلی زیاد، طی سال‌ های اخیر توانسته است در صنعت ویلا سازی پیشرفت چشم گیری داشته باشد و مناطق برند و معروف ویلایی را پدیدار کند.

شما می توانید برای مشاهده و خرید ویلا چمستان روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 این ویلا باغ دارای ۲۶۰ متر زمین و ۱۶۰ متر زیر بنای مفید می باشد مطمئناً ۱۶۰ متر زیربنا یک متراژ ایده آل برای داشتن اتاق خواب های بزرگ، آشپزخانه بزرگ و اتاق نشیمن بزرگ می باشد؛ در این ویلا، ۳ اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده است.

تمامی انشعابات آب برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

مهم ترین مزیت خرید این ویلاباغ، سنددار بودن آن می باشد؛ سند تک برگی که این ویلا داراست، از معتبرترین اسناد رسمی کشور ایران محسوب می شود؛ گرفتن سند تک برگ مشکلات و پیگیری های خاصی نیاز دارد که فروشنده تمامی این کارها را انجام داده و سند آماده انتقال به خریدار جدید می باشد؛ اگر برای شما هم خرید ویلا سنددار مهم است، پیشنهاد می کنم حتما از سایر ویلاهای سنددار سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 دسترسی این ویلای نیم پیلوت به جاده اصلی، جنگل و مراکز رفاهی بسیار مناسب می باشد؛ همچنین چشم انداز زیبای آن به سمت جنگل های سرسبز و کوهستان های شمال کشور است؛ تمامی این ها نشان دهنده موقعیت مکانی بسیار مناسب این ویلا می باشد.

 این ویلا به صورت مبله به فروش می رسد؛ لوازم این ویلا به طور حدودی ارزشی بالای ۲۰۰ میلیون تومان دارد؛ شما با خرید ویلا مبله، هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی خواهید کرد؛ البته باید خاطرنشان کنیم که این ویلا دارای لوازم بسیار نو و از بهترین جنس ها می باشد.

 در نمای ویلا از سنگ آنتیک بهره گرفته شده است؛ سنگ آنتیک علاوه بر اینکه زیبایی خاص خود را دارد و می‌ تواند این زیبایی را طی سال های طولانی حفظ نماید، یک عایق رطوبتی بسیار قوی نیز محسوب می شود؛ اگر مایل به خرید ویلا نماسنگ هستید، این ویلا می تواند یکی از گزینه های مطلوب برای شما باشد.

 

شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست با مشاورین مجرب و حرفه ای ما از طریق پر کردن فرم درخواست مشاوره در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه