صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا باغ نیم پیلوت در جاده دریا

خرید ویلا باغ نیم پیلوت در جاده دریا

336

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22748
زمین
300 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ نیم پیلوت در جاده دریا

 سلام بر همه ی شما همراهان عزیز سایت تخصصی مشاورین ویلا دنیز؛ امیدوارم در تمامی لحظات زندگیتون، خوشحال، سر زنده، بشاش و خنده رو باشید و همیشه رو لباتون لبخند جاری باشه.

 امروز با شما هستیم تا به معرفی و نقد و بررسی یک دستگاه ویلا باغ نیم پیلوت در جاده دریا بپردازیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا در جاده دریا هستید، کافیست تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا باغ نیم پیلوت دارای ۳۰۰ متر زمین می باشد که ۱۲۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا باغ در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلا کاملا نوساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده است و تا کنون کلید نخورده است.

شاید با خواندن عنوان این آگهی، سوالی ذهن شما را مشغول کند؛ جاده دریا کجاست؟

جاده دریا به جاده ای گفته می شود که شهر جنگلی آمل را به شهر ساحلی محمودآباد متصل می کند؛ در این جاده روستاهای متعددی وجود دارد که در صنعت ویلا سازی طی سال های نه چندان دور پیشرفت چشمگیری داشته اند؛ شمال این جاده به دیا و جنوب این جاده به جنگل های سرسبز شهرستان آمل منتهی می شود؛ از همین رو، افرادی که علاقه دارند به جنگل و دریا دسترسی آسانی داشته باشند، این منطقه را برای خرید ویلا در شمال انتخاب می کنند.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کلیک کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا ساحلی کلیک کنید.

این ویلا باغ دارای سند تک برگ می باشد که خیال شما را بابت قانونی بودن ویلا آسوده می سازد؛ به دلیل ساخت و ساز های قانونی در سر تا سر ایران، خریداران ویلا به ویژه در شمال کشور، بیشتر به دنبال خرید ویلا سنددار هستند تا در آینده به مشکل خاصی برخورد نکنند.

 حیاط این ویلا بسیار بزرگ و دلباز می باشد؛ باغچه کاری دور تا دور حیاط انجام شده که در آن انواع گیاهان و درختان زینتی زیبا کاشته شده است؛ حیاط گنجایش بیش از ۳ ماشین را برای پارک کردن دارد.

طراحی این ویلا به صورت نیم پیلوت می باشد؛ اگر شما هم مایل به خرید ویلا نیم پیلوت هستید، این ویلا می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

 

با تشکر از همراهی شما دوستان عزیز.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست با مشاورین و کارشناسان با تجربه ما در ارتباط باشید؛ به همین منظور، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به صورت اختصاصی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22748
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه