صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت مبله سنددار در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت مبله سنددار در چمستان

310

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،700،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22749
زمین
380 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت مبله سنددار در چمستان

سلام و عرض ادب و احترام به شما بینندگان محترم و همراهان همیشگی سایت تخصصی ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید؛ امیدوارم همیشه رو لبتون خنده جاری باشه.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت مبله سند دار که در شهر چمستان بنا شده است بپردازیم؛ اگر به دنبال خرید ویلا در یک شهر جنگلی مثل چمستان هستید این آگهی را از دست ندهید.

 چمستان یکی از شهر های زیبا و جنگلی استان مازندران می باشد؛ این شهر به دلیل داشتن موقعیت مناسب نسبت به دریای خزر، جنگل های سرسبز شمال و همچنین پایتخت کشور، سالانه میزبان مسافران زیادی از تمامی نقاط کشور می باشد؛ چنانچه علاقمند به خرید ویلا چمستان هستید، می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده است دیدن نمایید‌.

 این ویلا باغ دارای ۳۸۰ متر زمین و همچنین ۱۵۰ متر زیربنای مفید می باشد؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا تعبیه شده است که تمامی خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

سند این ویلای نیم پیلوت به صورت تک برگ می باشد؛ همچنین علاوه بر سند، این ویلا دارای پروانه پایان کار و مجوز ساخت می باشد.

اگر به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای سنددار سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 شرایط فروش ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ شما می توانید برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی بیشتر کلیک کنید.

 نمای زیبای این ویلا از جنس سنگ های مرغوب آنتیک می باشد؛ ویلاهایی که با سنگ آنتیک تزئین می شوند، علاوه بر اینکه جذابیت خاص خود را دارند، از ورود رطوبت به داخل ویلا جلوگیری می کند؛ زیرا سنگ آنتیک یک عایق قوی نیز محسوب می شود.

به لطف متراژ بالای زمین ویلا باغ، باغچه کاری این ویلا بسیار زیبا و کامل می باشد؛ انواع گیاهان زینتی در کنار آلاچیق، فضای بسیار زیبا و دلنشینی را به ارمغان آورده است.

اگر شما همراهان و هموطنان عزیز مایل به خرید ویلا باغ در شمال هستید، این ویلا می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

 این ویلا فول مبله می باشد؛ یعنی با وسایل داخلی به فروش می رسد؛ پس شما با خرید ویلا مبله، کافیست وسایل شخصی خود را همراهتان آورده و در ویلای شخصی خود مستقر شوید.

 

 از اینکه سایت ما را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاس گزاریم.

برای دریافت مشاوره ی رایگان، می توانید فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر بمانید تا کارشناسان ما با شما تماس برقرار نمایند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22749
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه