صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ فلت سنددار در چمستان

خرید ویلا باغ فلت سنددار در چمستان

315

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،200،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22750
زمین
350 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ فلت سنددار در چمستان

سلام و درود بر همه ی شما همراهان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حال دلتون خوب و لبتون خندون باشه.

امروز با شما هستیم تا به معرفی و نقد و بررسی یک دستگاه ویلا باغ فلت سنددار در چمستان بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا باغ فلت را دارید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

 اولین و شاخص ترین مزیت این ویلا باغ فلت، سنددار بودن آن می باشد؛ سند تک برگی که این ویلا داراست، نشان دهنده ی سلامت و قانونی بودن تمامی مراحل ساخت آن می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کلیک کنید.

 متراژ کل زمین این ویلا باغ، ۳۵۰ متر می باشد و زیربنای آن هم ۱۴۰ متر است؛ ۲ اتاق خواب که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

اگر بخواهیم به لوکیشن و محل قرارگیری این ویلا بپردازیم، باید گفت که این ویلا در شهر سرسبز چمستان بنا شده است؛ این شهر که به جنگل های زیبا و روستاهای جنگلی اش معروف می باشد، طی سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در صنعت ویلاسازی داشته است؛ شما برای مشاهده و خرید ویلا چمستان، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهایی که در شهر چمستان بنا شده است دیدن نمایید.

 دسترسی این ویلا به جاده اصلی، مراکز رفاهی و تفریحی بسیار آسان می باشد.

نمای ساده اما زیبای آن به صورت نماسنگ می باشد؛ همانطور که گفته شد، نمای سنگی ویلا ساده می باشد اما زیبایی خاصی را دارا است؛ از مزیت های خرید ویلا نماسنگ، مقاومت بالای آن در برابر تغییرات جوی هوا می باشد؛ یعنی سنگ می تواند زیبایی اولیه خود را طی سال های طولانی حفظ نماید.

 ویلاها از لحاظ قرارگیری، به دو شکل شهرکی و مستقل بنا می شوند؛ این ویلا به صورت شهرکی است؛ ویلاهای شهرکی دارای مزیت و معایب خاص خود می باشد؛ از مزیت های این نوع ویلا، امنیت بالای آن به دلیل وجود نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مداربسته می باشد؛ این مزیت برای افرادی که دیر به دیر به شمال کشور و ویلای خود سفر می کنند، بسیار عالی می باشد.

شما برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای شهرکی سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 حیاط ویلا بسیار زیبا و سرسبز می باشد که فضای بسیار آرامش بخشی را به ارمغان آورده است.

این ویلا باغ به صورت فلت بنا شده است؛ ویلاهای فلت معمولا دارای قیمت ارزان تری نسبت به سایر ویلاها می باشند؛ زیرا دارای متراژ زیربنای کمتری هستند؛ همچنین مصالح و ابزار آلاتی که در این نوع ویلا مورد استفاده قرار می گیرند، کمتر هستند.

 

شما همراهان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کرده و یا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22750
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه