صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ دوبلکس شهرکی نماسنگ در چمستان

خرید ویلا باغ دوبلکس شهرکی نماسنگ در چمستان

376

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22757
زمین
300 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ دوبلکس شهرکی نماسنگ در چمستان

سلام و عرض ادب خدمت همه شما همراهان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم در آخرین روزهای فصل پاییز حال دلتون خوب باشه و در کنار خانواده محترمتون اوقات خوبی رو سپری کنید.

امروز در خدمت شما دوستان عزیز هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلا باغ دوبلکس شهرکی نماسنگ در شهر چمستان بپردازیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا باغ دوبلکس هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلا باغ همانطور که گفته شد در شهر چمستان نور بنا شده است؛ چمستان که به زبان مازندرانی به چماسن معروف است، بین شهرهای آمل و نور قرار گرفته است؛ مردم شهر چمستان از قومیت طبری هستند و گویش آنها به زبان مازندرانی می باشد؛ جاده ای که شهرستان آمل را به چمستان متصل می کند، به صورت نیم دایری می باشد؛ اگر علاقمند به دریا و ساحل هستید، مطمئناً چمستان می تواند گزینه خوبی برای شما باشد؛ زیرا این شهر به واسطه شهرستان نور به دریای خزر متصل می شود.

شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا چمستان، می‌توانید روی نوشته رنگ شده کلیک کنید.

 متراژ کل زمین این ویلا باغ دوبلکس، ۳۰۰ متر می باشد که ۱۶۰ متر را زیربنای مفید دوبلکس آن تشکیل داده است؛ ۲ اتاق خواب بزرگ با نورگیر عالی البته مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در این ویلا تعبیه شده است.

این ویلای دوبلکس کاملا نوساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده و همچنان کلید نخورده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا به صورت اختصاصی نصب و آماده استفاده کردن می باشد.

 ویلاهای شهرکی یکی از ابداعات بسیار مفید و کاربردی به ویژه در شمال کشور می باشد که به دلایل مختلفی شکل گرفته است؛ دقیقا مثل اینکه در شهر های بزرگ به دلیل نبود و فضای زیاد مجتمع های شهرکی و آپارتمان های شهرکی زیادی به وجود آمده اند؛ ویلا هایی که در یک منطقه‌ای مشخص با نگهبانی و دوربین مداربسته بنا شده باشند و ورود و خروج آن کنترل شود ویلاهای شهرکی گفته می شود این نوع را دارای امنیت بسیار بالایی می باشد اگر شما هم قصد خرید ویلا شهرکی را دارید می توانید با کلیک روی نوشته شده از سایر ویلاهای شهرکی سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 حیاط ویلا بسیار بزرگ و دلباز می باشد که با گیاهان و گل های زینتی و همچنین آلاچیق بسیار بزرگ تزیین شده است.

نمای جذاب و دیدنی این ویلا از جنس سنگ می باشد؛ نماهای سنگی می توانند زیبایی خود را طی سال های طولانی حفظ کنند؛ به همین دلیل خرید ویلا نماسنگ گران تر از سایر نما ها می باشد.

آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه یک، هود و گاز رومیزی می باشد؛ دیوار اتاق خواب ها با کاغذ دیواری و دیوار اتاق نشیمن با گچ بری های زیبا تزئین شده است.

 

از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم؛ برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22757
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه