صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس سنددار استخردار در چمستان

خرید ویلا دوبلکس سنددار استخردار در چمستان

332

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
7،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22759
زمین
450 متر مربع
بنا
360 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس سنددار استخردار در چمستان

سلام و عرض ادب خدمت همه همراهان محترم سایت ویلا دنیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل در کنار خانواده محترمتان لحظات خوشی را سپری کنید.

بار دیگر در خدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس سنددار استخردار که در منطقه برند و جنگلی چمستان بنا شده است برداریم؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، این آگهی را از دست ندهید.

 متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس ۴۵۰ متر و زیربنای آن هم ۳۶۰ متر می باشد؛ در این ویلای خوش‌ ساخت، ۳ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره‌ برداری می باشد؛ این ویلای لاکچری در سال ۱۴۰۱ بنا شده است و کاملا نو ساز است.

 این ویلای همه چیز تمام در شهر چمستان و در یک منطقه برند جنگلی به نام سعادت آباد بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای استان مازندران می باشد که بسیار سرسبز و خوش آب و هوا می باشد؛ به همین دلیل است که مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند؛ اما سعادت آباد نام یکی از مناطق برند و جنگلی این شهر می باشد که به دلیل مجاورت با جنگل های سرسبز، طی سال های اخیر در صنعت ویلا سازی پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است و توانسته است شهرک های ویلایی بسیار لاکچری را در خود جای دهد.

پس اگر شما هم قصد خرید ویلا چمستان را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

این ویلای سنددار، دارای ساختاری دو طبقه یا همان دوبلکس می باشد؛ ویلاهای دوبلکس معمولا با تمامی تجهیزات و به صورت فول آپشن بنا می شوند؛ به همین دلیل خرید ویلا دوبلکس برای تمامی افراد میسر نمی باشد؛ زیرا این نوع ویلا دارای قیمت بیشتری نسبت به ویلاهای فلت و نیم پیلوت هستند؛ معمولا خانواده هایی که دارای جمعیت بیشتری هستند این نوع ویلا را برای خرید ویلا در شمال بر می‌ گزینند.

 این ویلا همانطور که به آن اشاره شد، همه چیز تمام است؛ از دیگر مزیت این ویلا، استخر دار بودن آن می باشد؛ استخر داخلی با تمامی تجهیزات مثل موتورخانه و آب گرم و سرد در این ویلا در نظر گرفته شده است که شما می‌ توانید در تمامی فصول سال از آن بهره ببرید؛ اگر شما هم علاقمند به خرید ویلا استخردار هستید، این ویلا بدون شک گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

و در آخر تنها چیزی که می تواند این ویلا را کامل کند، سند تک برگ آن می باشد؛ این ویلا علاوه بر سند تک برگ، دارای مجوز ساخت و پروانه پایان کار هم می باشد که خیال شما را آسوده می سازد.

برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کلیک کنید.

 

با تشکر از همراهی شما دوستان عزیز.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کرده یا نسبت به پر کردن فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به صورت اختصاصی قرار داده شده است اقدام نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22759
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه