صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا تریبلکس سنددار استخردار در نوشهر

خرید ویلا تریبلکس سنددار استخردار در نوشهر

317

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
14،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22765
زمین
600 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس سنددار استخردار در نوشهر

عرض سلام و ادب خدمت همه شما همراهان عزیز؛ صبح یکشنبتون بخیر؛ امیدوارم روز خوبی رو سپری کنید و بهترین اتفاق ها امروز برای شما عزیزان رقم بخوره.

 امروز می خواهیم در این پست یک ویلای فوق لاکچری را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ ویلای تریبلکس استخردار سنددار که در شهر زیبای نوشهر بنا شده است.

این ویلا در شهر بسیار دیدنی و توریستی نوشهر بنا شده است؛ نوشهر به دلیل داشتن سواحل زیبای دریای خزر، جنگل های بکر و دست نخورده و کوهستان های خوش آب و هوا همواره مقصد بسیاری از مسافران می باشد که از تمامی نقاط ایران به این شهر سفر می کنند؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا نوشهر را دارید، می توانید با کلیک کردن روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای ساحلی و جنگلی این شهر دیدن نمایید.

متراژ کل زمین این ویلای مدرن ۶۰۰ متر و زیربنای آن هم ۴۰۰ متر می باشد؛ در این ویلا که متراژ بنای بالایی هم دارد، ۴ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها کمد دیواری نیز قرار داده شده است تا ساکنین بتوانند وسایل اضافی خود را در آن قرار دهند.

 انشعابات آب، برق و گاز ویلا به طور اختصاصی نصب و آماده بهره برداری می باشد.

 اسناد و مدارک این ویلا کامل بوده و شامل سند تک برگ، مجوز ساخت و پروانه پایان کار می باشد؛ شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر می توانید با کلیک روی نوشته رنگ شده نسبت به مشاهده و خرید ویلاهای سنددار دیگر اقدام نمایید.

 حیاط این ویلا بسیار زیبا و همه چیز تمام می باشد؛ به گونه ای که در آن باغچه کاری بی نظیر، استخر، جکوزی و آلاچیق طراحی شده است؛ استخری که داخل حیاط در نظر گرفته شده است، دارای تجهیزات کامل بوده و شما عزیزان می توانید در تمامی فصول سال از آن استفاده کنید.

 طراحی داخلی این ویلا بسیار چشم نواز و کاملاً مهندسی شده است؛ آشپزخانه دارای کابینت های های گلس ترک، هود و گاز رومیزی می باشد؛ تمامی لوستر ها نصب شده است؛ سرامیکی که در کف ویلا از آن استفاده شده، طرح چوب بوده و هارمونی رنگی بسیار زیبایی با دکوراسیون داخلی ویلا ایجاد کرده است.

نمای فوق العاده خاص این ویلا که به صورت مدرن طراحی شده است، این ویلا را به یک ویلای لاکچری همه چیز تمام تبدیل کرده است؛ اگر شما هم به دنبال ویلاهای به روز و جدید هستید، یقینا خرید ویلا نما مدرن بهترین گزینه برای شما عزیزان می باشد.

 

آیا به دنبال خرید ویلا لاکچری هستید؟ بدون شک ویلای فوق یک گزینه بسیار ایده آل برای شما می باشد؛ همچنین اگر نیاز به دریافت مشاوره بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال داشتید، کارشناسان ما آماده ارائه خدمات به شما هموطنان گرامی می باشند.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22765
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه