صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس استخردار در جاده دریا محمودآباد

خرید ویلا دوبلکس استخردار در جاده دریا محمودآباد

351

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22766
زمین
350 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس استخردار در جاده دریا محمودآباد

سلام و عرض ادب خدمت همه همراهان محترم؛ امیدوارم تنتون سالم باشه و در کنار خانواده محترمتون اوقات خوشی را سپری کنید.

امروز در خدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس استخردار در جاده دریا بپردازیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا دوبلکس هستید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلا همانطور که گفته شد در جاده دریا، یا به عبارتی دیگر، در شهر محمودآباد بنا شده است؛ جاده دریا به خیابان آمل محمودآباد گفته می شود؛ این جاده این دو شهر زیبا و توریستی را به یکدیگر متصل می کند؛ یک سر جاده جنگل های سرسبز شهرستان آمل و سر دیگر آن، محمودآباد و دریا و سواحل زیبای خزر می باشد؛ در این جاده زیبا، روستاهای متعددی وجود دارد، اگر شما هم به دنبال خرید ویلا جاده دریا هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

 متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس ۲۵۰ متر و زیربنای آن هم ۲۰۰ متر می باشد؛ ۴ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

ویلای دوبلکس ویلایی گفته می شود که دارای دو طبقه باشد؛ ویلا دوبلکس خود به چند نوع از نظر طراحی داخلی تقسیم می شود؛ این نوع ویلا ها به دلیل داشتن امکانات زیاد و همچنین قرار دادن فضای بیشتر به ساکنین، اغلب دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر ویلا ها می باشند.

 این ویلا دارای مجوز ساخت، پروانه پایان کار و از همه مهم تر، سند رسمی می باشد؛ شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر می توانید با کلیک روی نوشته رنگ شده از سایر ویلاهای سنددار سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 به لطف اختلاف سطح دو طبقه ای، چشم انداز این ویلا بسیار زیبا و دیدنی می باشد.

 حیات این ویلا فوق العاده دیدنی و دارای انواع گیاهان زینتی مثل سیکاس، شمشاد های رنگارنگ و درختان تنومند کاج می باشد؛ همچنین در حیاط، استخر سرپوشیده نیز در نظر گرفته شده است؛ در کنار استخر، باربیکیو و آلاچیق هم طراحی شده است تا حیاط ویلا را همه چیز تمام کند.

 آشپزخانه ویلا کابینت های مرغوب ممبران، هود و گاز رومیزی می باشد؛ دیوارهای اتاق خواب ها و البته اتاق نشیمن، کاغذدیواری کار شده که زیبایی دکوراسیون داخلی آن را چندین برابر افزایش داده است؛ همچنین در اتاق خواب ها برای راحتی بیشتر ساکنین، کمددیواری در نظر گرفته شده که می توانید از آن استفاده کنید؛ در اتاق نشیمن، شومینه و تی وی باکس طراحی شده است؛ ناگفته نماند که تمامی لوسترهای ویلا نیز نصب می باشند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22766
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه