صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت مدرن شهرکی در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت مدرن شهرکی در چمستان

362

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،700،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22768
زمین
310 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت مدرن شهرکی در چمستان

سلام و درود فراوان بر همه همراهان عزیز؛ امیدوارم در این روزهای سرد فصل پاییز، حال دلتون خوب و کانون خانواده تون گرم گرم باشه.

امروز در این آگهی قصد داریم به معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت مدرن شهرکی که در شهر چمستان بنا شده است بپردازیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا شهرکی هستید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا همانطور که گفته شد در شهر زیبای چمستان بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای خوش آب و هوای استان مازندران می باشد که در بین شهرستان‌ های بزرگ آمل و نور قرار گرفته است؛ شهر چمستان به دلیل قرارگیری بین این دو شهر، از طریق آمل به پایتخت کشور و از طریق نور به دریای خزر دسترسی دارد؛ ولی ناگفته نماند که چمستان یک شهر جنگلی بوده و دارای جنگل های سرسبز و بکری می باشد؛ پس یعنی شما با خرید ویلا چمستان دسترسی ساده به جنگل، دریا و همچنین پایتخت کشور را خواهد داشت.

این ویلای نیم پیلوت در یک شهرک برند با نگهبانی دائم و دوربین مداربسته بنا شده است که خیال شما را از بابت امنیت ویلا وقتی خودتان در شمال مستقر نیستید مطمئن می سازد.

متراژ کل زمین ویلای شهرکی نیم پیلوت، ۳۱۰ متر و زیربنای آن هم ۱۵۰ متر می باشد؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا طراحی شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان می باشد؛ زیرا دارای شرایط فروش اقساطی آن هم در دراز مدت و بدون بهره است؛ شما می توانید مبلغی که به طور نقد دارید را بپردازید و مابقی مبلغ ویلا را طی چندین قسط پرداخت کنید.

 ویلای نیم پیلوت به ویلاهای گفته می شود که دارای ساختار یک و نیم طبقه ای هستند؛ این نوع ویلاها دقیقا بین ویلاهای فلت و دوبلکس قرار می گیرند و از نظر طراحی بسیار زیبا و دیدنی می باشند؛ همچنین این نوع ویلا به دلیل داشتن طراحی منحصر به فرد، اغلب دارای پارکینگ مسقف و انباری بزرگ هستند؛ اگر شما هم علاقمند به خرید ویلا نیم پیلوت هستید، می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای نیم پیلوت سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 باغچه کاری این ویلا بسیار زیبا و کاملا مهندسی شده می باشد؛ در باغچه درختان تنومند چندین سال و انواع گیاهان رنگارنگ کاشته شده است.

 

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید از شما سپاسگزاریم؛ مشاورین و کارشناسان ما از ابتدا تا انتهای یک خرید مطمئن در شمال کشور شما را همراهی می کنند؛ برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم درخواست مشاور را پر کرده و یا همچنین می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22768
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه