صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ دوبلکس سنددار در چمستان

خرید ویلا باغ دوبلکس سنددار در چمستان

299

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
9،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22773
زمین
500 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ دوبلکس سنددار در چمستان

سلام به همه ی هموطنان عزیز و مردمان سرزمینم ایران؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه.

در این پست، می خواهیم یک دستگاه ویلا باغ دوبلکس سنددار را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا باغ در شمال را دارید، این ویلا باغ لاکچری را از دست ندهید.

 چمستان یکی از شهرهای خوش آب و هوای استان مازندران می باشد که توانسته است در صنعت ویلا سازی پیشرفت زیادی داشته باشد؛ از دلایل پیشرفت این شهر، داشتن آب و هوای خوش و همچنین مناطق گردشگری متعدد می باشد؛ البته ناگفته نماند که شهر چمستان دارای جنگل های بکر و دست نخورده نیز می باشد؛ شما همراهان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید ویلا چمستان، روی نوشته ی رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده اند دیدن نمایید.

متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس، ۵۰۰ متر و زیربنای آن، ۲۰۰ متر می باشد؛ سه و دو خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین ناگفته نماند که تمامی اتاق خواب ها دارای کمددیواری نیز می باشند.

نمایی که در این ویلا استفاده شده است، سنگی می باشد؛ ویلاهای نماسنگ دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر ویلاها می باشند؛ این نوع ویلا، دارای زیبایی بسیار زیادی هستند؛ همچنین سنگ یک عایق بسیار عالی برای جلوگیری از رطوبت نیز می باشد؛ چنانچه با توجه به توضیحاتی که داده شد، علاقمند به خرید ویلا نماسنگ هستید، کلیک کنید.

 این ویلا داخل بافت مسکونی بنا شده است و دارای سند رسمی تک برگ نیز می باشد؛ آیا برای شما هم خرید ویلا سنددار اولویت دارد؟ پس این ویلای دوبلکس می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد.

 آشپزخانه ویلا دارای کابینت های نئوکلاسیک وکیوم، هود و گاز رو میزی می باشد؛ کاغذدیواری های آن از بهترین و مرغوب ترین جنس می باشد؛ پوشش کف ویلا نیز از پارکت است.

 یک استخر بسیار زیبا و مدرن در حیاط ویلا، دقیقا کنار گیاهان و گل های زینتی در نظر گرفته شده است؛ این استخر، دارای تمامی تجهیزات، همچون موتور خانه، سیستم تسویه، آب گرم و سرد می باشد؛ شما امروزه در شمال کشور، می توانید با خرید ویلا استخردار، از استخر شخصی خود، آن هم در شمال کشور لذت ببرید.

 درب ورودی ویلا، ضد سرقت ترک با قفل هوشمند و درب ورودی حیاط ویلا، جک برقی ایتالیایی می باشد.

 

شما همراهان گرامی برای دریافت مشاوره رایگان، ضمن پر کردن فرم درخواست مشاوره، می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22773
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه