صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / رویان / خرید ویلا دوبلکس مدرن سنددار در منطقه جنگلی رویان

خرید ویلا دوبلکس مدرن سنددار در منطقه جنگلی رویان

4584

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
9،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22782
زمین
430 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس مدرن سنددار در منطقه جنگلی رویان

سلام و درود فراوان بر همه هموطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم تک تک لحظات زندگیتون سرشار از شور و شوق و البته حال خوب باشه.

امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس مدرن سنددار که در منطقه جنگلی رویان بنا شده است را مورد بررسی قرار دهیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا مدرن هستید، پیشنهاد می کنم تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 رویان یکی از شهر های جنگلی و ساحلی استان مازندران محسوب می شود؛ این شهر از توابع مرکزی شهر نور می باشد که دارای مناطق گردشگری متعددی است؛ اگر شما هم از علاقمندان به خرید ویلا رویان هستید، کافیست با کلیک روی نوشته نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهایی که در این شهر زیبا بنا شده اند دیدن نمایید.

این ویلای جنگلی دارای ۴۳۰ متر زمین و همچنین ۲۵۰ متر زیربنای مفید دوبلکس می باشد؛ در این ویلا ۳ اتاق خواب تعبیه شده است که تمامی اتاق خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ همچنین ناگفته نماند که تمامی انشعابات آب، برق و گاز این ویلای نوساز به طور کامل نصب می باشد.

 ویلای دوبلکس ویلایی گفته می‌ شود که از دو طبقه تشکیل می شود و هر یک از طبقات این ویلا به صورت مجزا هستند؛ ویلاهای دوبلکس معمولاً دارای قیمت بیشتری نسبت به ویلای نیم پیلوت و فلت هستند؛ به همین دلیل، خرید ویلا دوبلکس نیازمند توان مالی بالایی می باشد.

این ویلای مدرن در یک شهرک برند هکتاری با نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مداربسته بنا شده است از مزیت های خرید ویلا شهرکی، می‌توان به امنیت بالای این نوع ویلا اشاره داشت.

این ویلا دارای دسترسی بسیار آسانی به جنگل های سرسبز شمال کشور می باشد؛ از این رو اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید، یقیناً این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید شما باشد.

 تمامی اسناد و مدارک این ویلا کامل می باشد؛ این ویلا دارای مجوز ساخت، پروانه پایان کار و سند تک برگ می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار بیشتر می توانید روی نوشته رنگ شده کلیک کنید.

به لطف اختلاف سطح دو طبقه ویلا چشم انداز زیبای آن به سمت جنگل و دریا می باشد.

 سیستم گرمایشی این ویلا شامل پکیج و شوفاژ دیواری می باشد.

پوشش کف ویلا از پارکت است؛ آشپزخانه ویلا دارای کابینت های درجه ۱، هود و گاز رو میزی می باشد.

 

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق به مشاوره بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال نیاز داشتید، کافیست فرم درخواست مشاوره که برای هر آگهی به صورت اختصاصی در نظر گرفته شده است را پرکرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

 

 

 

 09106180328

 

 

 

 

 

فقط یه تماس 📞
تماس با من

 

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22782
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه