صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا تریبلکس مدرن استخردار در چمستان

خرید ویلا تریبلکس مدرن استخردار در چمستان

553

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،900،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22793
زمین
250 متر مربع
بنا
330 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس مدرن استخردار در چمستان

سلام و عرض ادب خدمت همه همراهان محترم ویلا دنیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه.

امروز در خدمت شما دوستان هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای تریبلکس مدرن استخردار در چمستان بپردازیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا لاکچری هستید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلای تریبلکس در شهر زیبا و خوش آب و هوای چمستان بنا شده است که یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران می باشد؛ این شهر بین شهرستان های نور و آمل قرار دارد همانطور که گفته شد، شهر چمستان دارای جنگل و پارک‌ های جنگلی بسیار زیبایی هستند؛ همچنین این شهر به واسطه شهرستان نور به دریای خزر نیز دسترسی دارد؛ اگر شما هم علاقمند به خرید ویلا چمستان هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده اند دیدن نمایید.

 متراژ کل زمین ویلا ۲۵۰ متر و زیربنای آن هم ۳۳۰ متر می باشد؛ در این ویلا ۳ اتاق خواب تعبیه شده است که ۲ اتاق خواب به صورت مستر و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ همچنین در اتاق خواب ها علاوه بر سرویس بهداشتی و حمام، کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است که می توانید وسایل اضافه خود را در آن قرار دهید.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا به طور کامل نصب می باشد.

 در طبقه اول، استخر و جکوزی در نظر گرفته شده است؛ فضایی که برای استخر و جکوزی طراحی شده است، بسیار زیبا و دلنشین می باشد؛ سقف این مجموعه نیز با آسمان مجازی طراحی شده است؛ استخر دارای تمامی تجهیزات و البته موتورخانه می باشد؛ اگر شما هم علاقمند به مشاهده و خرید ویلا استخردار هستید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای استخردار سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 نمای این ویلا بسیار زیبا، جذاب و البته به روز می باشد؛ این نما به صورت مدرن طراحی و اجرا شده است که تلفیقی از سنگ، شیشه و نمای آجری می باشد که هارمونی رنگی بسیار زیبایی را به ارمغان آورده است.

 اگر شما هم به دنبال خرید ویلا نما مدرن هستید، می توانید از سایر ویلاهای نما مدرن دیدن نمایید.

 تمامی اسناد و مدارک این ویلا به طور کامل آماده انتقال به خریدار می باشد؛ این ویلا دارای سند تک برگ، مجوز ساخت و پروانه پایان کار می باشد؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، بدون شک این ویلا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 حیاط این ویلا بسیار شیک و زیبا طراحی شده است؛ همچنین در باغچه، انواع گل ها و گیاهان زینتی زیبا و سرسبز کاشته شده اند.

 

با تشکر از همراهی شما عزیزان.

چنانچه به مجاوره بیشتری در زمینه خرید ویلا در شمال نیاز داشتید، کافیست با مشاورین مجرب ما در ارتباط باشید؛ از همین‌ رو، کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کنید یا به تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22793
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه