صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا تریبلکس مدرن لاکچری در چمستان

خرید ویلا تریبلکس مدرن لاکچری در چمستان

502

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22795
زمین
310 متر مربع
بنا
340 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس مدرن لاکچری در چمستان

به نام خداوند جان و خرد، کزین برتر اندیشه بر نگذرد؛ سلام و عرض ادب و احترام به یکایک شما همراهان محترم سایت تخصصی ویلا دنیز؛ امیدوارم در این روزهای بارانی و سرد زمستانی حال دلتون خوب باشه و کانون گرم خانواده تون داغ داغ.

امروز در خدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای تریبلکس مدرن لاکچری در چمستان بپردازیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا لاکچری هستید، این ویلای تریبلکس را از دست ندهید.

 این ویلا که در شهر زیبای چمستان بنا شده است، دارای دسترسی بسیار آسان به جاده اصلی، مراکز تفریحی و البته جنگل های سرسبز می باشد؛ این شهر یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین شهرهای استان مازندران محسوب می شود که به همین دلیل در صنعت ویلا سازی توانسته است پیشرفت چشمگیری داشته باشد؛ از همین رو، افرادی که به دنبال خرید ویلا جنگلی هستند، این شهر را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند.

 متراژ کل زمین ویلا ۳۱۰ متر و زیربنای تریبلکس آن هم ۳۴۰ متر می باشد؛ در این ویلای اکازیون، ۳ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که تمامی خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ همچنین در تمامی اتاق خواب ها، کمددیواری نیز نصب شده است.

 یکی از مزیت های مهم و شاخص این ویلای لاکچری، داشتن روف گاردن بسیار زیبا و دلباز می باشد که ویوی آزاد آن به سمت جنگل و کوهستان است؛ کف روف گاردن این ویلا چمن مصنوعی و سنگ می باشد؛ در روف گاردن، آلاچیق مسقف نیز در نظر گرفته شده است که بر زیبایی هرچه تمام تر روف گاردن افزوده است؛ شما می‌ توانید با سلیقه شخصی خودتان روف گاردن را دیزاین کرده و از آن لذت ببرید.

نمایی که در این ویلا کار شده است، مدرن می باشد؛ ویلاهای نما مدرن با رنگ های گوناگون و البته طرح های خاص قابل مشاهده هستند؛ خرید ویلا نما مدرن امروزه برای بسیاری از خریداران ویلا در شمال یک چیز جدید و البته مهیج می باشد.

 متریال داخلی این ویلا نیز بسیار شیک و دلنشین می باشد؛ ستون ها با آجر دیزاین شده و همچنین دیوار اتاق خواب ها دارای کاغذ دیواری و با گچ بری های زیبا تزئین شده اند.

به لطف شیشه هایی که در نمای ویلا مورد استفاده قرار گرفته شده، نورگیر ویلا به خصوص اتاق نشیمن، بسیار عالی می باشد؛ آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت ام دی اف مرغوب و درجه یک، هود و گاز رومیزی می‌ باشد؛ پوشش کف ویلا از سرامیک و سقف آن هم کناف کاری شده که با لوستر، هالوژن و نور مخفی تزئین شده است.

تامی شیرآلات ویلا از جنس برند بوده و دارای گارانتی می باشند؛ سقف سرویس های بهداشتی و حمام، تماما آسمان مجازی کار شده است.

 اگر شما قصد خرید ویلا تریبلکس را دارید، با توجه به توضیحات بالا، این ویلا می‌ تواند یکی از بهترین مورد ها برای خرید شما باشد.

 

چنانچه شما عزیزان به راهنمایی و مشاوره بیشتری در زمینه خرید ویلا در شمال نیاز داشتید می‌توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22795
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه