صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس مدرن سنددار در چمستان

خرید ویلا دوبلکس مدرن سنددار در چمستان

591

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22797
زمین
250 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس مدرن سنددار در چمستان

سلام و درود فراوان بر همه ی بینندگان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حال دلتون عالی و روی لباتون همواره خنده جاری باشه.

 در این آگهی، قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس مدرن سنددار در چمستان را به نگاه گرمتان تقدیم کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، تا انتها با ما همراه باشید.

 در ابتدا، ویلای دوبلکس را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد: ویلای دوبلکس، به ویلاهایی ابلاغ می شود که دارای ۲ طبقه باشند؛ معمولا هر طبقه مانند یک واحد مجزا می باشد و دارای اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی هستند؛ این طبقات به واسطه راه پله داخلی به یک دیگر متصل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس دارای قیمت بیشتری نسبت به ویلاهای فلت و نیم پیلوت می باشد؛ این نوع ویلا برای خانواده های پر جمعیت گزینه بسیار ایده آلی محسوب می شود.

 متراژ کل زمین ویلا، ۲۵۰ و متراژ کل بنای آن هم ۲۵۰ متر می باشد؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا تعبیه شده است که ۱ خواب آن مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها کمد دیواری نیز در نظر گرفته شده است.

آشپزخانه این ویلا دارای کابینت های درجه یک و مرغوب ام دی اف، هود و گاز رومیزی می باشد؛ همچنین متریال داخلی ویلا بسیار زیبا و بی نقص می باشد در اتاق نشیمن تی وی باکس در نظر گرفته شده است؛ سقف ویلا کناف کاری شده و با نور مخفی و هالوژن تزیین شده است؛ همچنین پوشش کف ویلا نیز از سرامیک می باشد.

نمای ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ اگر شما هم از علاقمندان خرید ویلا نما مدرن هستید، مطمئنا این ویلا می‌ تواند برای شما بسیار زیبا و جذاب باشد؛ زیرا ترکیب این نمای مدرن از سنگ شیشه و چوب می باشد که هارمونی رنگی بسیار زیبایی را به ارمغان آورده است.

حیاط کاری این ویلا نیز مانند نمای آن، بسیار زیبا و بی نقص می باشد؛ دور تا دور حیاط با درختان کاج و گیاهان زینتی تزئین شده است؛ به لطف حیاط بزرگ، چندین ماشین در داخل حیاط ویلا جا می شود.

 در طبقه سوم، روف گاردن با ویوی جنگل و کوهستان در نظر گرفته شده است که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان آن را دیزاین کرده و لذت ببرید.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز و متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

یکی از مهم ترین مزیت های این ویلا، سنددار بودن آن می باشد؛ این ویلا دارای سند تک برگ است که نشان دهنده قانونی بودن آن می باشد؛ اگر برای شما هم خرید ویلا سنددار مهم است، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای سنددار سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاسگزاریم؛ برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22797
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه