صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نماسنگ سنددار در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نماسنگ سنددار در چمستان

493

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22799
زمین
310 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
4
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نماسنگ سنددار در چمستان

سلام به شما بینندگان عزیز و همراهان محترم سایت ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و لحظات خوبی رو سپری کنید.

 امروز باز هم به همان نگاه گرم شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس نما سنگ سنددار در چمستان بپردازیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا چمستان را دارید، تا انتهای این آگهی باما همراه باشید.

 این ویلای دوبلکس در شهر چمستان بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای زیبا و سرسبز استان مازندران می باشد که به دلیل داشتن آب و هوای خوب در صنعت ویلا سازی پیشرفت چشمگیری در سال های اخیر داشته است؛ به همین دلیل، مناطق برند و شهرک های معتبری در این شهر خوش آب و هوا پدیدار شده اند؛ این ویلا در یکی از مناطق برند و در یک شهرک بزرگ با نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دوربین مداربسته بنا شده است که نشان دهنده امنیت بالای این ویلا می باشد؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا شهرکی هستید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 نمای سنگی و زیبای ویلا به صورت رومی طراحی شده است؛ نمای رومی دارای ستون های مرتفع و تراس بزرگ در نما می باشد؛ این نوع نما معمولا از جنس سنگ، سیمان و ... می باشد؛ سنگ به دلیل قوی بودن و داشتن مقاومت بالا در برابر تغییرات جوی هوا، می‌ تواند زیبایی خود را طی سال های طولانی حفظ کند؛ اگر شما هم از طرفداران این نوع ویلا هستید و قصد خرید ویلا نما رومی را دارید، می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای نما رومی سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 آشپزخانه ویلا دارای کابینت های مرغوب ممبران، هود و گاز رومیزی می باشد؛ دیوارهای ویلا، کاغذدیواری و گچ بری شده‌ اند که بر زیبایی دکوراسیون داخلی ویلا افزوده است.

حیاط کاری این ویلای دوبلکس نما سنگ بسیار زیبا و مهندسی شده می باشد؛ در باغچه، انواع گیاهان رنگارنگ و درختان تنومند کاشته شده است و همچنین بخش عظیمی از حیاط، به عنوان پارکینگ ماشین در نظر گرفته شده است که می توانید ماشین یا ماشین های خود را در آن پارک کنید.

متراژ کل زمین این ویلا ۳۱۰ متر و زیربنای آن هم ۲۲۰ متر می باشد؛ ۴ اتاق خواب در این ویلای شهرکی در نظر گرفته شده است که ۳ اتاق خواب آن مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. همچنین در اتاق خواب ها کمد دیواری نیز در نظر گرفته شده است.

و در آخر باید خاطر نشان کنیم که این ویلا دارای سند شش دانگ عرصه و اعیان می باشد؛ سند عرصه و اعیان معتبر ترین سند رسمی در کشور ایران محسوب می شود؛ چنانچه قصد خرید ویلا سنددار را دارید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان می توانید نسبت به پرکردن فرم درخواست مشاوره اقدام نمایید یا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22799
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه