صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ فلت مدرن استخردار در چمستان

خرید ویلا باغ فلت مدرن استخردار در چمستان

543

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22807
زمین
400 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ فلت مدرن استخردار در چمستان

سلام و عرض ادب خدمت یکایک شما بینندگان محترم و همراهان عزیز سایت ویلا دنیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و اوقات خوبی رو سپری کنید.

امروز در خدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلا باغ فلت مدرن استخردار که در شهر چمستان بنا شده است، بپردازیم.

این ویلا باغ دارای ۴۰۰ متر زمین و ۱۷۰ متر زیربنای مفید می باشد؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا باغ در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 به لطف متراژ بالای زمین ویلا، حیاط کاری و فضای سبز ویلا بسیار زیبا و چشم نواز می باشد؛ به گونه ای که در باغچه گل ها و گیاهان زیاد کاشته شده است؛ همچنین در حیاط یک استخر رو باز با تمامی تجهیزات و امکانات طراحی شده است؛ اگر شما هم از علاقمندان خرید ویلا استخردار هستید، کافیست روی نوشته ی رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای استخردار سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 نمای بسیار زیبا و دیدنی این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ ویلاهای نما مدرن امروزه در کشور به ویژه در شمال پیشرفت چشم گیری داشته اند؛ این نوع ویلا به دلیل جدید و به روز بودن همواره طرفداران زیادی داشته است؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، می توانید از سایر ویلاهای نما مدرن سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 آشپزخانه ویلا، دارای کابینت های درجه ۱ ام دی اف، هود و گاز رو میزی می باشد؛ همچنین برای اینکه آشپزخانه دارای کابینت بیشتری باشد، جزیره هم برای آن در نظر گرفته شده است.

 شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ این مزیت، یکی از بزرگ ترین مزیت های این ویلا محسوب می شود؛ شما اگر نقدینگی کامل برای خرید ویلا در شمال ندارید، اصلا نگران نباشید؛ کافیست بخشی از مبلغ کل ویلا را بپردازید تا صاحب آن شوید؛ سپس، می توانید طی اقساط چندین ماهه بدون بهره ما بقی مبلغ ویلا را پرداخت کنید؛ همچنین برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای اقساطی ما را مشاهده نمایید.

 

چنانچه علاوه بر اطلاعاتی که در بالا به آن اشاره شد، به مشاوره بیشتری نیاز داشتید، می توانید با کارشناسان و مشاوران حرفه ای ما در ارتباط باشید؛ به همین منظور، کافیست فرم در خواست مشاوره که در برای هر آگهی به صورت اختصاصی در نظر گرفته شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما که در ابتدای سایت قرار دارد مراجعه کرده یا روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22807
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه