صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا باغ فلت مبله در جاده دریا

خرید ویلا باغ فلت مبله در جاده دریا

531

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22808
زمین
500 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ فلت مبله در جاده دریا

با نام و یاد خدا، سلام؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و اوقات خوشی را سپری کنید.

امروز قصد داریم تا به معرفی یک دستگاه ویلا باغ فلت مبله در جاده دریا بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا باغ مبله را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا باغ در جاده دریا شهر محمودآباد بنا شده است؛ محمودآباد یکی از شهرهای زیبا و ساحلی استان مازندران می باشد که به دلیل مجاورت با دریای خزر همواره میزبان تعداد زیادی مسافر از تمامی نقاط کشور می باشد؛ جاده دریا به جاده مواصلاتی بین شهرهای آمل و محمودآباد می باشد؛ شما با خرید ویلا جاده دریا، دسترسی به جنگل های آمل و سواحل محمودآباد  خواهید داشت؛ همچنین اگر علاقمند به مشاهده و خرید ویلا محمودآباد هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهایی که در شهر زیبای محمودآباد بنا شده است دیدن نمایید.

 این ویلا باغ همانطور که در عنوان خواندید، به صورت مبله به فروش می رسد؛ تمامی وسایل و تجهیزات ویلا از جنس برند می باشند؛ شما با خرید ویلا مبله، دیگر نیازی به تجهیز کردن ویلا نخواهید داشت؛ برخی از وسایل این ویلا عبارتند از کولر اسپلیت ماشین لباسشویی مبل کمد دیواری بوفه یخچال و ... .

سقف و دیوارهای این ویلا، چوب کار شده است که یک حس نوستالژی و بسیار خوبی را به ساکنین آن منتقل می کند.

آشپزخانه ویلا دارای کابینت های درجه یک، هود و گاز رومیزی می باشد.

 این ویلا باغ دارای ۵۰۰ متر زمین و ۱۳۰ متر زیربنا می باشد؛ این ویلا باغ مبله، دارای دو اتاق خواب است؛ این ویلا دارای پروانه ساخت می باشد که خیال شما را از بابت قانونی بودن آن آسوده می سازد.

اگر شما همراهان عزیز به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، پیشنهاد می کنم با کلیک کردن روی نوشته رنگ شده از ویلای سنددار سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 انشعابات آب، برق و گاز ویلا به طور کامل نصب و آماده بهره برداری می باشند.

 حیاط این ویلا بسیار زیبا و سرسبز می باشد در باغچه ویلا انواع درختان چندین ساله گل ها و گیاهان زینتی کاشته شده است همچنین فضایی برای پارک کردن ماشین نیز در نظر گرفته شده است.

شرایط فروش این ویلا باغ به طور نقد و اقساطی می باشد؛ اما اگر شما هم قصد مشاهده یا خرید ویلا اقساطی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای اقساطی سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 

اگر نیاز به مشاوره بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال داشتید، می توانید با پر کردن فرم درخواست مشاوره یا مراجعه به بخش تماس با ما، با کارشناسان و مشاورین مجرب ما در ارتباط باشید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22808
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه