صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن در چمستان

62

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
6،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 26198
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1402
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن در چمستان

 

آغازی نو در ویلا

یک روز آفتابی در جاده کلوده، من به ویلا نوسازی رسیدم. در اینجا، هوای خنک و تازه‌ای مرا پوشش می‌داد و طبیعت به طور جادویی در اطرافم پخش شده بود. ویلا، با پنجره‌های بزرگ و دیوارهای سفید، به آرامی در میان درختان پنهان شده بود.

وقتی وارد ویلا شدم، تازه‌ترین بوی چوب و سنگ به مشامم رسید. در اتاق نشیمن، یک مبل راحت و یک میز چوبی با گلدان‌های پر از گل‌های رنگارنگ منتظرم بودند. از پنجره، منظره‌ای زیبا از درختان و کوه‌ها به چشمم خورد.

به طرف آشپزخانه رفتم. کابینت‌های سفید و میز چوبی با صندلی‌های راحت، همه چیز به طرزی ساده و زیبا طراحی شده بود. در کنار پنجره، یک میز ناهار با دسته‌های چوبی و چند صندلی منتظر نشستن من بود.

اما جذابیت ویلا در استخر داخلی آن بود. در طبقه پایین، یک استخر با آبی کریستالی و طراحی مدرن منتظرم بود. آب، آرام و شفاف بود و نور آفتاب از پنجره‌های بزرگ بر روی آن می‌تابید. من در آب غواصی کردم و لحظاتی را در آغوش آب سپری کردم.

شب، با صدای بارانی که به پنجره‌ها می‌زد، آغاز شد. من در اتاق خواب، روی تختی راحت خوابیدم و به صدای باران گوش دادم. احساس آرامش و آسایشی که در این ویلا پیدا کرده بودم، نمی‌توانست با هیچ چیز دیگری مقایسه شود.

صبح روز بعد، با یک فنجان قهوه در دست، من از پنجره به منظره‌ی طبیعت نگاه کردم. اینجا، در ویلا نوساز با استخر داخلی، زندگی به طرزی جدید و دلنشین آغاز شده بود.

 

در دل طبیعت شمال، در حومه شهر چمستان، یک ویلا دوبلکس نما مدرن به فروش می‌رسد. این ویلا با متراژ زمین ۳۰۰ متر مربع و متراژ بنا ۲۰۰ متر مربع، دارای ۳ خواب مستر است. نمای بیرونی این ویلا با استفاده از مصالح مدرن و رنگ‌های زیبا، چشم‌نواز و جذاب است. در داخل ویلا، کمد دیواری‌ها و انشعابات تحویل شده آماده است. همچنین ویلا در یک شهرک با نگهبانی قرار دارد که امنیت و آرامش را تضمین می‌کند.

قیمت مناسب!

با قیمت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، این ویلا فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری در منطقه است. آیا می‌خواهید به دنبال یک مکان آرام و دلنشین برای زندگی یا تعطیلات باشید؟ اینجاست!

ارتباط با تیم ویلا دنیز:

برای بازدید از این ویلا و کسب اطلاعات بیشتر، با تیم ویلا دنیز تماس بگیرید. مشاورین ما آماده‌اند تا شما را در انتخاب بهترین گزینه‌ی ملکی در شمال همراهی کنند

 

مشاهده و خرید ویلا دوبلکس دیگر در سایت ویلا دنیز؛ کلیک نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه