صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت مدرن در چمستان

فروش ویلا نیم پیلوت مدرن در چمستان

64

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،700،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 26202
زمین
240 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1402
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا  نیم پیلوت مدرن در چمستان

با سلام خدمت همراهانِ عزیزِ تیم " ویلا دنیز" امیدورام حالِ دلتون عالی باشه با من در این آگهی همراه باشد با معرفی یک دستگاه ویلا نیم پیلوت مدرن وکیشنی جنگلی با امکاناتی فوق العاده که در ادامه به معرفی این ویلا می پردازیم.

همانطور که می دانید شمالِ ایران بخصوص شهرهای ساحلی و جنگلی در مناطقی همچون آمل - نور - محمودآباد - چمستان از طرفدارانِ زیادی برخوردار است اما چرا؟

بدلیل هوای فوق العاده و پاک

دوری از شلوغی و آلودگی هوا و ترافیک

غذاهای اورگانیک | انواع میوه ها و سبزیجات و گوشت های اورگانیک

وجودِ مردمانی خون گرم و بی آلایش

قدرتِ سرمایه گذاریِ بالا در مناطقِ شمال

وجودِ زمین های حاصل خیز 

قطبِ گردشگری کشور

و ...

همینه اینها باعث شد تا زندگی در چنین مناطقیِ خواستهِ عمومِ مردم شود تا در اوغاتِ فراغت هم که شده در زمان کوتاه حتی؛ به استراحت و تفریح بپردازند؛ خوشا به آنان که شمال را برای سکونت دائم در نظر گرفته اند!


ویلای پیش رو با طراحی نیم پیلوت و دیزاینی متفاوت در منطقه سرسبز و جنگلیِ حومه شهر چمستان قرار گرفته است؛ همانطور که میدانید خرید ویلا نیم پیلوت در چمستان از جمله خرید ویلاهای پرتکرار در منطقه می باشد؛ نیم پیلوت سبکی بین خرید ویلا فلت و خرید ویلا دوبلکس می باشد از همین روی خواهانِ بسیاری از مشتریان می باشد.

این ویلای نیم پیلوت در زمینی 240 متری با 140 متر بنای 2 خواب بنا شده است که طراحی مدرن این ویلا  باعث شده تا بگوییم که این ویلا در گروه خرید ویلا مدرن قرار می گیرد.

این ویلای دوبلکس مدرن با قیمتیِ ویژه فقط 3 میلیارد و 700 میلیون تومان بفروش می رسد که تیم " ویلا دنیز " با سابقه چندین ساله خود می تواند شرایطی بهینه برای خرید با تخفیف و شرایط اقساط برایتان فراهم آورد؛ کافیست کلیک نمایید. 

برای خرید ویلا در چمستان باید بدانید که 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا و بازدید از آن به بخش تماس با ما سایت ویلا دنیز مراجعه نمائید. یا بر روی دکمه مشاوره رایگان در پایین صفحه سمت راست کلیک نمائید.

 

خرید ویلا در چمستان یا خرید ویلا در محمودآباد

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه