صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا فلت استخردار در چمستان نور

فروش ویلا فلت استخردار در چمستان نور

48

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
6،000،000،000 تومان
کد ملک 26257
زمین
230 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1403
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا فلت استخردار در چمستان نور

 

با سلام خدمت شما سروران گرامی، از اینکه ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کرده اید، از شما سپاس گذاریم، ما در این آگهی قصد معرفی یکی از ویلاهای فلت، فول امکانات در چمستان سرسبز و جنگلی را به شما عزیزان داریم، از این سوی اگر قصد خرید ویلا فلت را در شمال دارید، با ما همراه باشید...

 

مشخصات کلی این ویلای جنگلی

ویلا فلت جنگلی

اسناد و مدارک رسمی کامل

دسترسی راحت به مرکز شهر

230￵ متر زمین

￶180￵ متر بنا

چهار خواب سه خواب مستر

انشعابات نصب

￶200￵ متر تا جاده اصلی فاصله

با افزایش ￶120￵ متر زمین

طراحی داخلی و بیرونی مدرن و به روز

نماسنگ

قیمت عالی

شرایط فروش به صورت نقد و اقساط

و...

 

 اغلب افرادی که قصد دارند، در شمال ویلایی داشته باشند، الویت آنان ویلاهای استخر دار می باشد، خوشبختانه، این ویلا فلت مدرن، دارای استخری زیبا و فول امکانات می باشد، ویلاهای استخر دار جزو ویلاهای لاکچری و پرطرفدار محسوب می شود، شما با خرید ویلا استخر دار در شمال، هر زمان که بخواهید می توانید در استخر شخصی خود شنا کنید، اگر بخواهید با دید سرمایه گذاری به ویلاهای استخر دار نگاه کنید، شایان به ذکر است، قیمت و ارزش ویلاهای استخر دار روزانه در حال افزایش می باشد.

 

این ویلای فلت، دارای زمینی به مساحت 230 متر مربع و زیربنای 180 متر بنای این ویلا می باشد، برای این ویلا 4 اتاق خواب در نظر گرفته شده است که 3 خواب آن، مستر می باشد، امکانات داخلی، طراحی این ویلا کامل و فوق العاده می باشد، در واقع با خرید این ویلا جنگلی و سکونت در آن، می توانید نهایت لذت را ببرید، و با خرید ویلا اقساطی در شمال می توانید صاحب یکی از ویلاهای زیبا در شمال شوید، پس باید بدانید که شرایط این فروش این ویلا اقساطی می باشد.

 

همانطور که به آن اشاره شده است، این ویلا فلت جنگلی، در چمستان سرسبز قرار دارد، باید بدانید که چمستان از نظر موقعیت مکانی یکی از بخش های شهرستان نور و از توابع استان مازندران است که با تهران 180 کیلومتر فاصله دارد، و دسترسی راحتی به شهرهای اطراف اعم از؛ نوشهر، نور، آمل و.. دارد، سرمایه گذاری در چمستان، به عنوان اولین خواسته افرادی که قصد سرمایه گذاری در شمال ایران را دارند، می باشد، و باید گفت که؛ مناطق تفریحی و گردشگری چمستان در استان مازندران، شامل؛ دریاچه الیمالات، پارک جنگلی نور، آبشار آب پری و... می باشد، که شما خرید ویلا در چمستان به راحتی می توانید به این مناطق دسترسی داشته باشید.

 

 مشاورین ویلا دنیز به آن دسته از عزیزانی که به دنبال سرمایه گذاری و یا سکونت در یک منطقه عالی هستند، خرید ویلا در شمال در یکی از شهرهای جنگلی اعم از؛ نور، چمستان، آمل و منطقه ی ساحلی مانند؛ محمودآباد و نوشهر، بابلسر و ساری و... را پیشنهاد می دهند، پس در کلام آخر می توان گفت؛ برای خرید ویلا در شمال، کافیست به تیم مجرب ویلا دنیز و سایت معتبر آن مراجعه کنید.

 

برای تماس با ویلا دنیز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.



برای کسب اطلاعات بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید...


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 26257
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه