صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا فلت سنددار زیر قیمت در آمل

خرید ویلا فلت سنددار زیر قیمت در آمل

46

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 26277
زمین
200 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1403
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت سنددار زیر قیمت در آمل

 

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای جنگلی در شهر زیبا و توریستی آمل، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا فلت را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

ویلای نقلی که قصد داریم در این آگهی به شما متقاضیان خرید ویلا در شمال، معرفی کنیم، در سازه ی فلت، با متراژ زمینی به مساحت 200 متر و زیربنای 100 متر می باشد، این ویلای نقلی به صورت فول امکانات در شهر توریستی آمل با بهترین متریال آماده فروش می باشد، اگر قصد آشنایی با شهر آمل را دارید، پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله ی زیر می باشد؛

آمل کجاست و خرید ویلا در آمل

 

همانطور که می دانید این ویلا در آمل احداث شده است، آمل جزو منطقه ی جنگلی می باشد که دسترسی راحتی به جنگل های اطراف دارد، و اغلب ویو ویلاهای جنگلی آمل، رو به کوه و جنگل می باشد، از این سوی باید گفت، ویو این ویلای فلت، رو به طبیعت زیبای شمال می باشد، این منطقه از آن جهت که با دریا فاصله کمی دارد، و همچنین به مناطق جنگلی مثل کشپل، الیمالات، واز و ییلاقات شهرستان نور و محمودآباد و فیلبند و... دسترسی آسانی دارد، مورد توجه اکثر متقاضیان خرید ویلا در آمل قرار گرفته است.

ویلاهای فلت، به دلیل متراژ کم و استفاده مصالح کم در ساخت آن، از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد، بنابراین این ویلا نوساز برای متقاضیانی که به دنبال ویلایی ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت می باشند، گزینه ی مناسبی برای انتخاب می باشد، خرید ویلا ارزان قیمت در شمال، گزینه ی مناسب و ایده آلی برای خرید و سرمایه گذاری می باشد، لازم به ذکر است، که این ویلا لاکچری زیبا دارای متراژ حیاط بسیار زیاد می باشد، که با درختان و گیاهان زینتی زینت داده شده است، که توجه اکثر خریداران را به خود جلب نموده است، این ویلای جنگلی در سال 1403 بنا شده است، که تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری است.

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا همکف در آمل

200 متر زمین

۱۰۰ متر بنا 

2 اتاق خواب یک مستر 

3 کنتور شخصی نصب و قابل بهره برداری

 دارای پروانه ساخت

محیط کاملا ویلایی نشین

واقع در منطقه ی جنگلی

کف سرامیک

نورپردازی شده

نما سنگ

کناف کاری شده

کابینت نصب شده

نورپردازی

محوطه سازی شیک

دسترسی راحت به مرکز شهر و خدمات رفاهی

 

برای کسانی که به دنبال خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در شمال، یا سرمایه‌گذاری در مازندران هستند، این ویلا گزینه‌ای ایده‌آل است، مشاورین ویلا دنیز با تجربه و دانش کافی، آماده‌ اند تا شما را در این مسیر همراهی کنند.

برای بازدید از این ویلا و کسب اطلاعات بیشتر، با تیم ویلا دنیز تماس بگیرید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 26277
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه