صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا فلت شهرکی در خطیب کلا نور

فروش ویلا فلت شهرکی در خطیب کلا نور

40

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،700،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 26278
زمین
130 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1403
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا فلت شهرکی در خطیب کلا نور

 

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای جنگلی در شهر زیبا و توریستی و جنگلی نور، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا فلت را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

 

باید بدانید که این ویلای فلت نوساز، که دارای زمینی به مساحت 170 متر مربع و زیربنای 110 متر می باشد که، در شهر توریستی و جنگلی نور قرار گرفته است، لازم به ذکر می باشد، که نور یکی از قشنگ ترین و خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی در شمال می باشد، از این سوی افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، شهرستان نور و روستاهای آن را در الویت قرار می دهند، همچنین امروزه صنعت ساخت و ساز ویلا در شمال و در شهرستان توریستی نور پیشرفت چشمگیری داشته است، خرید ویلا در نور مناسب افرادی می باشد که،  به دنبال محیط آرام و سرسبز هستند، می باشد، و از طرفی اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی در شمال هستید، بازدید از این ویلای فلت جنگلی را از دست ندهید.

و این ویلای فلت جنگلی، جزو ویلاهای شهرکی با نگهبانی 24 ساعته معرفی می شود، در این صورت امنیت و حفاظت این ویلا کاملا تضمین شده است، از این سوی افرادی که به دنبال آرامش و دور شدن از هیاهو و شلوغی شهر هستند، خرید ویلا شهرکی  پیشنهاد مناسبی برایشان می باشد، زیرا ویلاهای شهرکی برخلاف ویلاهای مستقل از ویژگی خاصی برخوردار می باشد، که مهم ترین آن ورود و خروج افراد متفرقه به شهرک توسط نگهبان مجموعه بررسی و تایید می شود، این ویلای جنگلی تمامی امکانات و تجهیزات لازم همچون؛ آب و برق و گاز، سیستم سرمایی و گرمایی کامل، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اتاق خواب های مستر با کمد دیواری و... را دریافت نموده است، اگر به دنبال یک ویلای شیک در یک محیط پر از آرامش و امنیت بالا هستید، مشاوران ویلا دنیز این ویلای جنگلی در شمال را به شما خریداران عزیز پیشنهاد می دهند.

ویلاهای جنگلی نسبت به ویلاهای ساحلی از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد، که علاوه بر آن شما می توانید این ویلا را به صورت اقساطی خریداری نمائید.

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی روی لینک مشخص شده کلیک کنید، تا از سایر ویلا در سایت ویلا دنیز دیدن فرمایید.

برای خرید ویلا در نور ابتدا باید انواع ویلاها، ویژگی آنها و موقعیت مکانی را بشناسید، تا بتوانید بر اساس شرایط و علایق خود ویلایی را در شمال خریداری کنید، از این رو مشاورین ویلا دنیز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید، و برای تماس با مجموعه دنیز تماس با ما را کلیک کنید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 26278
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه