صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا فلت خوش ساخت در چمستان

فروش ویلا فلت خوش ساخت در چمستان

41

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،700،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 26284
زمین
160 متر مربع
بنا
85 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1402
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا فلت خوش ساخت در چمستان

 

در جستجوی خرید ویلا در شمال، هر خریداری به دنبال ترکیبی از زیبایی، آرامش و امکانات رفاهی است، حال چه ویلایی در شمال بخریم؟

 

ویلایی که امروز در این آگهی قصد داریم به شما سروران گرامی، معرفی کنیم، باید گفت؛ این ویلا جزو فول امکانات ترین و خوش ساخت ترین ویلا در چمستان می باشد، با توجه به رونق گردشگری و افزایش تقاضا برای خرید ویلا در شمال، خرید ویلا در چمستان یک فرصت سرمایه‌ گذاری مطمئن به شمار می‌ رود، شما با خرید ویلا در شمال، علاوه بر آنکه می توانید، زندگی در یک محیط پر از آرامش و دور از هیاهو و شلوغی و.... تجربه می کنید، همچنین می توانید سرمایه گذاری همراه با سود بسیار زیاد نیز تجربه کنید، در ابتدای معرفی این ویلا فلت باید گفت، این ویلا به صورت مبله به فروش می رسد، ویلای مبله، در واقع ویلاهایی هستند که، با تجهیزات زندگی و مبلمان کامل به مشتری فروخته می‌ شوند، در واقع برای ویلاهای فول فرنیش تمامی امکانات و تجهیزات زندگی اعم از؛ فرش، مبلمان، سرویس خواب، تلویزیون، لوازم آشپزخانه و..... فراهم شده می باشد، در واقع شما با خرید ویلا مبله و یا فول فرنیش، نیاز به تهیه هیچ گونه امکانات برای سکونت نمی باشید، نکته ایی که وجود دارد، و شما حتما باید به آن توجه کنید، قیمت ویلای مبله می باشد، ویلاهای مبله نسبت به ویلاهای غیر مبله کمی گران تر می باشد، دلیل آن هم کاملاً واضح است، شما نه تنها شما برای خرید ویلا هزینه می‌ کنید بلکه در حال خرید لوازم و مبلمان هم هستید، از این سوی باید هزینه ی بیشتری پرداخت کنید، اما این ویلا با داشتن چنین ویژگی عالی، قیمت فوق العاده مناسبی دارد، که شما می توانید حتی به صورت اقساطی این ویلا مدرن را خریداری کنید، خرید ویلا اقساطی بهترین انتخاب در جهت خرید ویلا در شمال می باشد.

بدون شک اولین چیزی که در یک ویلا نظر هر شخصی را به خودش جلب می کند؛ نمای ساختمان است، که نمای این ساختمان مدرن و با طراحی خاص دیزاین شده است، بدون شک نورپردازی فوق العاده و استفاده از متریال ترکیبی باعث افزایش جلوه در این ویلا شده است، شما می توانید زیبایی این ویلا از تصاویر موجود مشاهده کنید، و حتی می توانید با مشاورین ویلا دنیز، به بازدید از این ویلا فلت جنگلی بپردازید.

 این ویلا شهرکی که دارای امنیت بالا با نگهبانی 24 ساعته می باشد، که خیال شما را بابت امن بودن معامله خرید این ویلا در چمستان راحت می کند، اگر به دنبال ویلا با در لوکیشن عالی و با امکانات کامل با چشم انداز عالی در شمال هستید، قطعا این ویلا می تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد.

 

 

ویلای فروشی فوق در این لوکیشن عالی دارای مدارک و اسناد رسمی مانند؛ سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان، دارای مجوز ساخت، پایان کار، نصب امتیازات کنتور آب و برق و گاز و.... از عوامل مهم برای فروش ویلا سند دار در شمال محسوب می شود، که خوشبختانه این ویلای ارزنده دارای اسناد و مدارک رسمی می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا و بازدید از آن به بخش تماس با ما سایت ویلا دنیز مراجعه نمائید،  یا بر روی دکمه مشاوره رایگان در پایین صفحه سمت راست کلیک نمائید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 26284
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه