صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نوساز زیبا در چنگاز آمل

خرید ویلا نوساز زیبا در چنگاز آمل

56

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 26296
زمین
250 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1403
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نوساز زیبا در چنگاز آمل

 

با سلام خدمت شما سروران گرامی، امروز با معرفی یک ویلای ارزنده در روستای چنگاز آمل، به شما عزیزان داریم، پس باید بدانید که روستای چنگاز در کدام منطقه از شمال قرار دارد، بدین ترتیب باید گفت؛ چنگاز جزو مناطق جنگلی شمال کشور و شهرستان آمل می باشد، دارای طبیعت همیشه سبز و اب و هوای پاک می باشد، همچنین این روستا براساس سرشماری مرکز آمار ایران سال ۱۳۹۰ دارای جمعیت کل ۵۳۵ و جمعیت مرد ۲۶۹ و جمعیت زن ۲۶۶ می‌ باشد، تعداد خانوار این روستا ۱۶۴ خانوار و دارای تعداد واحد مسکونی ۱۶۱ می‌ باشد، در واقع چنگاز جزو منطقه کم جعمیت محسوب می شود، این روستا فاصله کوتاهی با آمل، نور، چمستان دارد، پس شما می توانید با خرید ویلا در چنگاز به راحتی به شهرهای ذکر شده دسترسی داشته باشید، برای اینکه با روستای چنگاز بیشتر آشنا شوید، مقاله زیرا مطالعه کنید.

روستای چنگاز کجاست؟ خرید ویلا در چنگاز آمل

 

این ویلای نوساز، در سازه ی فلت ساخته شده است، ویلاهای فلت دسترسی راحتی دارد، در واقع بدون نیاز به پله، مناسب برای سالمندان و خانواده‌ های دارای کودک می باشد، علاوه بر این، قیمت ویلاهای فلت به دلیل استفاده از مصالح کمتر در ساخت، قیمت آن بسیار کم و مناسب می باشد، خرید ویلا ارزان قیمت در شمال، می تواند بهترین گزینه برای خرید ویلا در شمال می باشد.

 

این ویلا در آمل دارای طراحی مدرن و با صفا می باشد که نمای ویلا را بسیار شیک و مدرن نموده است، این ویلا فلت ویویی رو به طبیعت سرسبز شمال و رو به روستا می باشد، که می توانید نهایت لذت را از این ویلا و محیط اطراف آن ببرید، بازدید از این ویلای لوکس را توسط مشاورین مجرب ویلا دنیز از دست ندهید.

چمستان در 15 کیلومتری در نور قرار گرفته است، و شما می توانید به مناطق تفریحی و گردشگری چمستان مثلا سد الیمالات، پارک جنگلی نور، آبشار آب پری و... دسترسی سریع و راحت داشته باشید، و پیشنهاد ویلا دنیز به شما عزیزان این است، که از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببرید، و صاحب یکی از ویلای زیبا در آمل سرسبز بشوید. 

اخیرا با داشتن بودجه کم می توان صاحب یکی از ویلاها در شمال شد، زیرا اکثر ویلاها در شمال دارای شرایط پرداخت به صورت اقساطی می باشد، شما نیز می توانید این ویلای فلت را به صورت اقساطی خریداری کنید، کافیست نصف مبلغ را نقد و مابقی را طی اقساط 4 ماهه و معاوضه پرداخت نمایید، خرید ویلا اقساطی در شمال با چنین امکاناتی یک تصمیم عالی می باشد.

چناچه نیاز به مشاوره رایگان دارید، کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کرده و برای ارتباط بیشتر با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمائید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 26296
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه