صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا تریبلکس مدرن با امکانات هوشمند

فروش ویلا تریبلکس مدرن با امکانات هوشمند

35

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
13،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 26297
زمین
240 متر مربع
بنا
340 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1404
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا تریبلکس مدرن با امکانات هوشمند

 

خرید ویلا در شمال ایران، به دلیل زیبایی‌ های طبیعی و جاذبه های گردشگری و آب و هوای مطبوع و... همواره مورد توجه بوده است، در واقع مناطق برند برای خرید ویلا در شمال دارای ویژگی‌ های خاصی هستند که آن‌ ها را از سایر مناطق متمایز می‌ کند، اگر قصد دارید در یکی از شهرهای برند شمال، ویلایی در سازه ی تریبلکس خریداری کنید، با ما در این آگهی همراه باشید..

 

مشخصات و جزئیات این ویلای ارزنده در شمال

در سازه ی تریلکس مدرن

۲۴۰ متر زمین

۳۴۰ متر بنا

سیستم هوشمند

گرمایش از کف

استخر ۴ فصل و فول امکانات

شهرک با نگهبان 24 ساعته

 روف گاردن

۳ خواب یک بهار خواب

۴ تا سرویس بهداشتی

سند ۶ دانگ و پایانکار

منطقه برند و جنگلی

شرایط فروش نقد و اقساطی

و....

 

ویلاهای لاکچری معمولاً در مکان‌ هایی با چشم‌ اندازهای زیبا و منحصر به فرد مانند نزدیکی به دریا یا جنگل قرار دارند، این ویلا نوساز در منطقه ی جنگلی چمستان قرار دارد، موقعیت جغرافیایی چمستان باعث شده است، که شما دسترسی راحتی به شهرهای اطراف؛ آمل و نور و محمودآباد و.... داشته باشید، خرید ویلا در چمستان امروزه یکی از بهترین گزینه در جهت سرمایه گذاری در شمال محسوب می شود، ویلاهای نوساز با استفاده از متریال و تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته می‌شوند که علاوه بر زیبایی، دوام و ماندگاری بیشتری دارند، لازم به ذکر می باشد، این ویلای ارزنده تمامی امکانات به روز دنیا اعم از؛ استخر، جکوزی، بهار خواب، روف گاردن و.... را دارا می باشد، بنابراین این ویلا استخر دار در چمستان جزو لاکچری ترین ویلا در شمال محسوب می شود.

 

در این ویلا 3 اتاق خواب طراحی شده است که به صورت مستر می باشد، در واقع از مزایای اتاق خواب مستر داشتن فضایی خصوصی و مستقل می‌ باشد به طوری که تمام نیاز‌های شخصی افراد در اتاق مستر خود تأمین می‌ شود، بنابراین برای دیگر اعضای خانواده مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد.

 

این ویلای جنگلی در شهرک احداث شده است، و نیز این شهرک دارای نگهبان 24 ساعته و گیت ورودی می باشد، که از محیط اطراف و ویلا محافظت می کند، علاوه بر آن، این ویلا از تجهیزات امنیتی مانند؛ دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت برخوردار می باشد، که این ویلای تریبلکس از لحاظ امنیت در رده بالایی قرار دارد، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

خرید ویلا سند دار در شمال یک سرمایه گذاری بسیار هدفمند خواهد بود، برای پرداخت مبلغ این ویلا می توانید نصف مبلغ را نقد و مابقی اقساط 4 ماهه بدون بهره و حتی بصورت معاوضه خریداری کنید، خرید ویلا اقساطی می توانید در شمال بعنوان یک امتیاز مثبت در نظر داشت.

مشاورین ویلا دنیز آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند، برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

بهترین ها را برایتان ارزومندیم.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه