صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / ویلا فلت مدرن استخردار در چمستان

ویلا فلت مدرن استخردار در چمستان

28

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 26298
زمین
210 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1403
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا فلت مدرن استخردار در چمستان

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی " مشاورین ویلا دنیز" امیدوارم حالتون عالی باشه و امروز قصد داریم یک دستگاه ویلای ارزنده با شرایط پرداخت ویژه را بشما هموطن عزیز معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

 

مشخصات این ویلای ارزنده در شمال

ویلا فلت مدرن

استخر دار

فول امکانات

210  متر زمین

120 متر بنا

3 اتاق خواب مستر

انشعابات نصب

داخل بافت مسکونی

شهرک قدیمی با اصالت با امنیت بالا

قیمت عالی

شرایط فروش نقد و اقساط

سند دار

منطقه ی جنگلی چمستان

و...

این ویلای فلت مدرن در شهرکی بسیار آرام و کم سر و صدا و از همه مهم تر دارای امنیت بسیار بالایی می باشد، که توسط نگهبان 24 ساعته مجموعه، که نقش به سزایی در تامین امنیت محیط و ویلا دارد، لازم به ذکر می باشد، این ویلا توسط مهندسین و معماران مجرب شمال با متریال مدرن طراحی و ساخته شده است.

 

مزایای خرید ویلای شهرکی:

  • امنیت بالا: با نگهبانی ۲۴ ساعته.
  • قیمت مقرون به صرفه: به دلیل ساختار شهرکی.
  • طراحی منحصر به‌ فرد: هر ویلا با طراحی خاص خود.
  • امکانات رفاهی و تفریحی: مانند پارک‌ ها و استخرهای شهرکی.

خرید ویلا در شمال اخیرا دارای طرفداران زیادی می باشد، و همچنین سرمایه گذاران زیادی اقدام به سرمایه گذاری از طریق خرید ویلا در چمستان می کنند، از این سوی سود بسیاری بدست می آورند، زیرا ارزش ملک و ویلا روزانه در شمال در افزایش می باشد، لازم به ذکر می باشد، خرید ویلا استخر دار در چمستان با متراژ زمینی به مساحت 210 متر مربع و زیربنای 120 متر مربع با سازه فلت و دارای 3 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، بهترین انتخاب برای افرادی که دوست دارند در شمال ویلایی داشته باشند، می باشد، بی شک یکی از بهترین و زیباترین ویلا در شمال و در منطقه سرسبز و توریستی چمستان می توان از این ویلای فلت فول امکانات نام برد.

اسناد ویلا و یا ملک به صورت سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان، پایان کار و... می باشد، و بعد از خرید ویلا و انجام معامله مالکیت ویلا به شما خریدار عزیز تعلق می گیرد، اگر قصد خرید ویلا سند دار را در شمال دارید، قطعا این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد؛ زیرا این ویلا دارای اسناد رسمی و قانونی همچون سند دانگ و تک برگ و.... می باشد.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

شمال کشور دارای طبیعت بکر و دارای منظره سرسبز ابدی می باشد، این ویلا در مسیر جنگلی در یکی از منطقه های جنگلی ساخته شده است، اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی در شمال هستید، این ویلای لاکچری می تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد.

 

ارتباط با تیم ویلا دنیز: برای بازدید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا فلت شهرکی و دیگر املاک موجود، با مشاورین ویلا دنیز تماس بگیرید.

تیم ما با تجربه و تخصص در زمینه خرید و فروش ویلا در شمال، خرید ویلا در نور، خرید ویلا در آمل و خرید ویلا در چمستان، آماده ارائه بهترین خدمات به شما هستند.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 26298
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه