صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس نما مدرن در شمال

فروش ویلا دوبلکس نما مدرن در شمال

43

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 26301
زمین
200 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1402
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس نما مدرن در شمال

 

یکی از نقاط قوت چمستان وجود بافت محلی و روستایی است، از طرفی زمین های زیادی در چمستان وجود دارد که امکان ساخت ویلا وجود دارد، از این سوی ویلاهای بسیاری در چمستان و روستاهای آن، آماده فروش می باشند، ویلایی که در این آگهی قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم، ویلایی دوبلکس در روستای مغانده چمستان می باشد، برای آشنایی بیشتر با این ویلای نوساز جنگلی با ما در ادامه همراه باشید.

 

  قابل ذکر است روستای زیبای مغانده یکی از قدیمی ترین سکونت گاه های استان مازندران به حساب می آید که در فاصله 25 کیلومتری شهرستان نور واقع شده است، از این سوی شما با خرید ویلا در مغانده چمستان به راحتی به شهرهای آمل، نور، چمستان و.... دسترسی خواهید داشت، و همچنین با سکونت در این روستا در اوقات فراغت خود، می توانید از مناطق گردشگری و تفریحی اطراف دیدن و از تماشای آنان نهایت لذت را ببرید.

در ساخت این ویلا دوبلکس نوساز از متریال لوکس و به روز و با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی استفاده شده است، همانطور که از تصاویر موجود از این ویلا نوساز می توانید مشاهده کنید، خواهید دید برای نمای داخلی از متریال با کیفیت و زیبا نظیر کاغذ دیواری، سنگ های تزئینی، چوب و درب ضد سرقت استفاده شده است، این ویلا در نزدیکی جاده اصلی و مرکز شهر و خدمات رفاهی و ... دسترسی سریع و راحتی دارد، و همچنین این ویلای دوبلکس نوساز دارای امکانات کامل سرویس ایرانی و فرنگی و شوفاژ و شومینه و ویو همیشگی و ابدی به جنگل و طبیعت دارد، تراسی که در طبقه دوم این ویلا در چمستان قرار دارد، باعث می شود که شما دید کافی به ویوی ابدی طبیعت زیبای شمال داشته باشید، این ویلا جنگلی با امنیت کامل و با موقعیت بکر، دارای سند 6 دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان، و پایان کار به فروش می رسد که میتوانید خرید ویلا سند دار را در شمال تجربه کنید.

 

 خرید ویلا دوبلکس به دلیل داشتن مساحت بیشتر و همچنین هزینه بیشتر در ساخت، دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر ویلا ها می باشد که همه افراد جامعه توانایی خرید آن را ندارند، خوشبختانه این ویلای دوبلکس مدرن، دارای شرایط فروش به صورت اقساطی می باشد، که شما می توانید با توافق با فروشنده، نصف مبلغ را نقد و مابقی را طی اقساط چندین ماه پرداخت نمایید، خرید ویلا اقساطی بی شک می توانند یکی از انتخاب های درست در هنگام خرید ویلا در شمال باشد.

چنانچه نیاز به مشاوره رایگان داشتید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید و منتظر پاسخ کارشناسان و مشاوران ما باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه سایت قرار دارد مراجعه نمایید.

 

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید از شما سپاسگزاریم.


محدوده آدرس: مغانده

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 26301
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه