صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا همکف نما مدرن در شهرک دارای نگهبانی

فروش ویلا همکف نما مدرن در شهرک دارای نگهبانی

50

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،500،000،000 تومان
نقد واقساط
کد ملک 26302
زمین
160 متر مربع
بنا
85 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1402
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا همکف نما مدرن در شهرک دارای نگهبانی 

 

خرید ویلا در شمال اخیرا دارای طرفداران زیادی می باشد، و همچنین سرمایه گذاران زیادی اقدام به سرمایه گذاری از طریق خرید ویلا در چمستان می کنند، از این سوی سود بسیاری بدست می آورند، زیرا ارزش ملک و ویلا روزانه در شمال در حال افزایش می باشد، لازم به ذکر می باشد، با خرید ویلا در شمال می توانید یک سرمایه گذاری فوق العاده ایی در شمال داشته باشید، در این مقاله در خدمت شما با معرفی یک دستگاه ویلا فلت در بهترین منطقه از چمستان به شما عزیزان داریم، ما را با نگاه گرمتان همراهی کنید.

 

در ابتدا باید گفت؛ اسناد این ویلا به صورت سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان، پایان کار و... می باشد، و بعد از خرید ویلا جنگلی و انجام معامله مالکیت ویلا به شما خریدار عزیز تعلق می گیرد، اگر قصد خرید ویلا سند دار را در شمال دارید، قطعا این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد؛ زیرا این ویلا نوساز دارای اسناد رسمی و قانونی همچون سند دانگ و تک برگ و.... می باشد.

اگر قصد سرمایه گذاری در شمال را دارید، باید بدانید که لازمه خرید یک ویلا، ملک و... به بازخورد و سود حاصل از آن بر می گردد، با سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال یک سرمایه گذاری با اینده درخشان در پیش رو خواهید داشت، از این سوی با زیاد شدن ویلا ها و رکود اقتصادی، تمامی مالکان یا سرمایه گذاران سعی دارند، ویلای خود را با بهترین قیمت ممکن بفروشند، از این سوی امروزه اکثر افراد به دنبال خرید ویلا به صورت اقساطی می باشد، خرید ویلا اقساطی در شمال باعث می شود، شما در سریع ترین حالت ممکن صاحب یکی از ویلاهای مدرن در شمال شوید.

در جستجوی خرید ویلایی به قیمت مناسب در شمال کشور هستید؟ پیشنهاد مشاوران مجموعه دنیز به شما خریداران این می باشد که از موقعیت و مشخصات و امکانات آن از نزدیک آشنا شوید و تمامی امکانات و مشخصات ساختمان را بررسی نمایید، از امتیازات دیگر ویلا نزدیکی آن به شهر محمودآباد، نور و نوشهر و آمل و... به جنگل و دریا و مناطق تفریحی و گردشگری این شهرها و... می باشد، که دسترسی به مناطق گفته شده بسیار سریع و آسان شده است.

باید بدانید که این ویلا فلت لاکچری، در یکی از شهرک های برند با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد که از نظر امنیت، خیال هر خریداری را آسوده می کند، و تمامی انشعابات و الزامات ضروری مانند؛ آب و برق و گاز را دریافت نموده است، خرید ویلا شهرکی برای آن دسته از عزیزانی که به دنیال محیطی با امینت بالا هستند بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

 

جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 26302
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه