صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / ویلا همکف شهرکی با نما عالی در جاده کلوده امل

ویلا همکف شهرکی با نما عالی در جاده کلوده امل

24

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،700،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 26307
زمین
160 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1402
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا همکف شهرکی با نما عالی در جاده کلوده امل

 

شما با خرید ویلا در شمال، علاوه بر آنکه می توانید، زندگی در یک محیط پر از آرامش و دور از هیاهو و شلوغی و.... تجربه می کنید، همچنین می توانید سرمایه گذاری همراه با سود بسیار زیاد نیز تجربه کنید، پس اگر شما سروران گرامی به دنبال یکی از بهترین ویلاها در شمال هستید، این ویلا می تواند انتخاب عالی برای شما باشد، برای آشنایی بیشتر با این ویلا با ما همراه باشید.

 

مشخصات و امکانات این ویلا در شمال

جاده کلوده منطقه جنگلی

زمین  160 متر

بنا  110 متر

2 خواب  مستر

انشعاب آب و برق و گاز به طور اختصاصی نصب

استخر رو باز

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

قیمت عالی و مناسب

شرایط فروش نقد و اقساط

اسناد و مدارک رسمی کامل

و...

همانطور که به آن اشاره شده است، طراحی این ویلا به صورت فلت است؛ ویلای فلت به ویلایی گفته می‌ شود که هم سطح با زمین یا با اختلاف چند پله ایی از آن بنا می‌ شود؛ این نوع ویلا معمولاً برای افرادی که عبور و تردد از پله برایشان سخت است، گزینه بسیار مناسبی می باشد؛ همچنین خرید ویلا فلت نیازمند سرمایه اندکی نسبت به سایر ویلا می باشد، در واقع اکثر افرادی که به دنبال خرید ویلا ارزان قیمت هستند، ویلا فلت را در الویت قرار می دهند، یکی از موضوعات که برای خریداران ویلا در شمال بسیار حائز اهمیت می باشد، انشعابات اصلی و اختصاصی ویلا می باشد، که باید خاطر نشان کنم که این ویلا دارای انشعابات آب، برق و گاز می باشد که همه آنها آماده بهره برداری می باشند، که شما می توانید بعد از سکونت در این ویلا از امکانات آن بهره می ببرید، یکی از آپشن های فوق العاده این ویلا جنگلی داشتن استخر خانگی است، یعنی شما با خرید ویلا استخردار می توانید، استخر عمومی را در منزل خود داشته باشید و از آن استفاده لازم را انجام می‌دهید و نیازی به استخر عمومی نخواهد داشت؛ یکی از مزیت های خوب ویلا شرایط پرداخت آن است، یعنی شما با خرید ویلا اقساطی مبلغ قرارداد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساط ۴ ماهه و بدون بهره پرداخت می کنید.

شما عزیزان از طریق عکس های موجود در این آگهی می توانید، نمای داخلی و خارجی ویلا، امکانات ویلا، نوع سازه ویلا و... را مشاهده نمائید، و مورد بررسی قرار دهید.

ویلای فروشی فوق در این لوکیشن عالی دارای مدارک و اسناد رسمی مانند؛ سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان، دارای مجوز ساخت، پایان کار، نصب امتیازات کنتور آب و برق و گاز و.... از عوامل مهم برای فروش ویلا سند دار در شمال محسوب می شود، که خوشبختانه این ویلای ارزنده دارای اسناد و مدارک رسمی می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا و بازدید از آن به بخش تماس با ما سایت ویلا دنیز مراجعه نمائید،  یا بر روی دکمه مشاوره رایگان در پایین صفحه سمت راست کلیک نمائید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 26307
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه