صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / ویلا دوبلکس زیبا با امکانات عالی در چمستان

ویلا دوبلکس زیبا با امکانات عالی در چمستان

23

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
5،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 26308
زمین
230 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1402
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا دوبلکس زیبا با امکانات عالی در چمستان

 

ویلا دوبلکس
۲۳۰  متر زمین
۲۰۰ متر بنا
۳ خواب ۲ خواب آن مستر
داخل بافت  با پروانه ساخت و مدارک رسمی کامل
انشعابات اصلی به صورت کنتور نصب
آدرس چمستان

 

با سلام و عرض احترام خدمت شما همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس در منطقه جنگلی چمستان، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با چشمان گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

در ابتدا باید گفت؛ چمستان از توابع استان مازندران است، که در بین شهرستان آمل و نور واقع شده است، چمستان از شمال و غرب به شهر نور، از جنوب به بخش بلده و کوهپایه های البرز و از شرق و آمل منتهی می شود؛ این منطقه که از توابع شهرستان نور می باشد، ارتفاع آن از سطح دریا نسبت به سایر مناطق این شهر بالاتر است، شما با خرید ویلا در چمستان علاوه بر شهرهای ذکر شده، به جاذبه های گردشگری و تفریحی چمستان و اطراف آن دسترسی خواهید داشت که این یک امتیاز عالی برای خرید ویلا در چمستان محسوب می گردد.

 

یک موضوع خیلی مهم درباره خرید ویلا این است که شما باید یک ویلایی را خریداری کنید، که سند داشته باشد، یعنی شما با خرید ویلا سنددار هیچ مشکلی بابت سند نخواهد داشت و به راحتی می توانید مالکیت خود را نسبت به ویلا اثبات کنید، اسناد و مدارک این ویلا کامل می باشد که شما بعد از خرید این ویلا می توانید برای انتقال مالکیت اقدام کنید.

 

این ویلا جنگلی در چمستان دارای یک نمای جذابی می باشد، که تاثیر بسزایی روی ببینده دارد، و همچنین دارای چشم انداز جنگل و طبیعت شهر چمستان است، در ساخت این ویلا نوساز از متریال لوکس و به روز و با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی و نیز برای نمای داخلی ویلا از متریال با کیفیت استفاده شده است، که همگی نشان دهنده یک طراحی بسیار مدرن توسط معماران مجرب می باشد، نحوی طراحی دکوراسیون داخلی است که باعث میشود سبک زندگی لوکس را تجربه کنند.

این ویلای نما رومی دوبلکس، دارای 230 متر زمین می باشد که 200 متر آن را زیربنا دوبلکس ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است؛ همچنین تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده استفاده کردن می باشد.

پیشنهاد ویلا دنیز به شما عزیزان این است، که از فرصت بدست امده نهایت استفاده را ببرید، و صاحب یکی از مجلل ترین ویلا های منطقه شوید، برای اشنایی بیشتر از مجموعه دنیز کافیست درباره ما را کلیک کنید.

با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان.

کارشناسان و مشاوران حرفه ای ویلا دنیز آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید و یا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 26308
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه