صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین سند دار در نوشهر

فروش زمین سند دار در نوشهر

555

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
8،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط ۴ماهه بدون بهره
کد ملک 18022
زمین
1000 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین سند دار در نوشهر

 

خرید زمین در مازندران در یکی از بهترین و توریستی ترین شهرهای شمال، در نوشهر یک انتخاب عالی برای کسانی که قصد خرید زمین در شمال را دارند، می تواند باشد؛ زیرا شما با خرید زمین جنگلی و یا خرید زمین ساحلی در نوشهر می تواند حس خوبی را به شما القا کند، شما با خرید زمین در نوشهر دو گزینه پیش رو دارید؛ شما می توانید خرید زمین را بعنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید و بعد از گذشت مدت زمان کم، سود بسیاری بدست آورید؛ زیرا زمین های شمال روزانه در حال پیشرفت می باشد، و گزینه دوم این است که شما می توانید؛ به ساخت و ساز بپردازید، و بر اساس علایق و خواسته ی خود ویلا را در سازه های مختلف توسط مهندسین مجرب طراحی و احداث نمائید.

زمین های شمال به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا، بهترین مناطق برای خرید زمین در ایران محسوب می شوند، که باعث شده روز به روز افراد زیادی برای خرید زمین به شمال اقدام کنند، شهر نوشهر هم مانند دیگر شهرهای ساحلی در شمال از تنوع فروش زمین ساحلی برخوردار می باشد. 

خرید زمین در نوشهر یکی از بهترین سرمایه گذاری ها محسوب می شود، این ملک در یکی از روستاهای زیبای نوشهر در سنگسرا با متراژ 1000 متر با امتیازات بینظیر به فروش می رسد، و خرید زمین روستایی در شمال با تضمین رشد و پیشرفت می تواند به یکی از بهترین فرصت ها برای سرمایه گذاران تبدیل شود.

خرید زمین در شمال می تواند سود بالایی برای شما به ارمغان آورد، اما قبل از خرید زمین ارزان باید از مشاورین املاک اطلاعات لازم از مدارک و اسناد زمین توسط مشاورین استعلام بگیرید، از این سوی مشاورین ویلا دنیز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، و یک معامله بدون دردسر و مشکل را در شمال می توانید تجربه نمائید.

این ملک علاوه بر امتیازاتی همچون سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و عیان و... در یکی از شهرک های برند و با امنیت بالا قرار دارد، خرید زمین شهرکی یکی از گزینه ها پرفروش و نیز دارای طرفدارانی بسیاری از لحاظ امنیت و محیط اطراف ملک و یا ویلا برخوردار می باشد.

خرید زمین سند دار یکی از گزینه بی دردسر و مطمئن برای معامله محسوب می شود، که مشاوران مالی ویلا دنیز، بازدید از این ملک را به شما خریداران محترم پیشنهاد می دهند، زیرا این ملک دارای شرایط پرداخت فوق العاده نظیر؛ پرداخت مبلغ به صورت نصف نقد و مابقی اقساط بدون بهره می باشد، که شما عزیزان به راحتی می توانید خرید زمین اقساطی در شمال در یکی از بهترین منطقه را تجربه کنید.

این زمین ساحلی با متراژ 1000 متر مربع دارای امتیازاتی همچون آب و برق و گاز می باشد، و علاوه بر امتیازات گفته شده این ملک داخل بافت قرار دارد، و شما به راحتی می توانید اقدام به ساخت و ساز نمائید.

برای ارتباط مستقیم با مشاورین ویلا دنیز، می توانید فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید و برای تماس کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمائید.

 


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18022
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه