صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین جنگلی ارزشمند در نوشهر

فروش زمین جنگلی ارزشمند در نوشهر

532

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
4،320،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18042
زمین
540 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین جنگلی ارزشمند در نوشهر

 

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک زمین جنگلی واقع در نوشهر، با ما همراه باشید.

این زمین در شهرک برند در منطقه نوشهر واقع شده است، و این شهرک دارای محیطی سرسبز با گیاهان زیبا و امنیت بالا می باشد، از مزایای دیگر این شهرک دسترسی سریع به جاده اصلی، مراکز تفریحی، مراکز خرید و... می باشد، زمین های شمال به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا، بهترین مناطق برای خرید زمین محسوب می شوند، و خرید زمین در نوشهر، همیشه مورد توجه سرمایه گذاران بوده است. 

فروش زمین شهرکی در لوکیشنی بی نظیر با متراژ 540 متر مربع بهترین انتخاب می باشد.

این زمین جنگلی در منطقه خوش آب و هوا در شمال کشور، با انشعابات آب برق گاز با ویوی همیشگی و ابدی به جنگل های سرسبز و کوهپایه نوشهر، شما خریداران محترم را برای خرید زمین به قیمت در نوشهر مشتاق تر می نماید.

این زمین دارای سند تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار از همه مهم تر دارای سند شش دانگ می باشد و تمامی مدارک آن تکمیل است، و شرایط پرداخت این زمین جنگلی به صورت نصف ملبغ نقد و مابقی اقساط بدون بهره می باشد، و این زمین شهرکی بدون هیچ محدودیتی آماده برای ساخت و ساز ویلا می باشد.

بهترین گزینه برای خرید زمین سند دار خرید یک قطعه زمین در بهترین جای شمال از لحاظ دسترسی آسان به جاده، بهترین لوکیشن، داشتن سند مالکیت و رسمی قیمت مناسب آن می‌ تواند باشد، خوشبختانه این ملک دارای تمامی امتیازات مثبت می باشد، خرید زمین ارزان در نوشهر را از دست ندهید.


استعلام و نوع کاربری زمین بسیار مهم و حایز اهمیت است، این که زمین دارای کاربری مسکونی و داخل بافت مسکونی نیز قرار داشته باشد حایز اهمیت خواهد بود؛ زیرا با اخذ مجوز ساخت، می توانید، اقدام به ساخت و ساز ویلا نمائید، و در نهایت اسناد ویلا پایان کار خواهد شد، از این سوی پیشنهاد مشاوران دنیز به شما عزیزان

خرید زمین داخل بافت می باشد، و قابل ذکر است که این ملک ارزشمند دارای این نکات گفته شده می باشد.

همان‌ طور که می‌ دانید فروش زمین در شمال به دو دسته زمین ساحلی و زمین جنگلی تقسیم می‌ گردد، که این زمین جزو زمین جنگلی محسوب می شود،

خرید زمین جنگلی در نوشهر به دلیل پیشرقت صنعت خرید و فروش زمین و ویلا در این مناطق بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشد، اگر می‌ خواهید زمینی در دامنه جنگل را خریداری نمایید، بازدید از این ملک را توسط مشاورین مجموعه دنیز از دست ندهید.

شما خریداران عزیز بر اساس علایق و هدف از خرید زمین می توانید زمین مورد نظر را در نوشهر پیدا و خریداری نمایید، و برای دریافت راهنمایی و مشاوره بیشتر می توانید با مشاورین ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر ‌آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18042
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه