صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین سند دار در شمال

فروش زمین سند دار در شمال

526

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
3،720،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18051
زمین
465 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین سند دار در شمال

 

با سلام خدمت شما عزیزان، امیدوارم حالتون خوب باشه، در این آگهی در خدمت شما هستیم با معرفی یک زمین ارزنده در نوشهر، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

 همان طور که می دانید زمین در شهرک دارای امنیت بالایی می باشد، که توسط نگهبان مجموعه، از این شهرک به صورت 24 ساعته محافظت می شود، در این صورت خرید زمین در شهرک یکی از بهترین گزینه برای خرید زمین در شمال می باشد.

شمال کشور دارای مناطق توریستی بسیار می باشد، شهرهای نظیر؛ نور و رویان و نوشهر و ... جزو مناطق توریستی شمال می باشد، از این سوی این شهرها پرطرفدارترین منطقه محسوب می شوند.

این زمین جنگلی، سند دار بوده و اسناد آن به صورت کامل تک برگ، عرصه و اعیان و همچنین سند آن به صورت شش دانگ می باشد، که مالکیت ملک بعد از معامله انتقال داده می شود، و شما خریداران محترم خیالتان بابت این زمین از لحاظ سند میتوان راحت باشد، و آسوده میتوانید این زمین جنگلی را خریداری کنید، برای مشاهده و خرید زمین سند دار دیگر، کلیک نمایید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

این ملک ارزنده با داشتن امتیازاتی همچون آب و برق و گاز، دارای چاه آب، قنات، دیوار و حصار کشی شده نیز می باشد، این ملک 465 متر با 27 متر بر زمین جنگلی می باشد، که حتی به دو قواره قابل تفکیک می باشد، با امکانات و امتیازات گفته این ملک جنگلی دارای قیمت فوق العاده عالی و منطقی می باشد، شما با خرید زمین ارزان در نوشهر می توانید یک سرمایه گذاری هوشمند به همراه سود بسیار در شمال تجربه نمائید.

برای مشاهده و خرید زمین جنگلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اگر شما قصد ساخت و ساز ویلا و... را در نوشهر دارید، قبل از خرید زمین به قیمت در شمال باید نوع کاربری، موقعیت مکانی، آینده ملک، در داخل بافت و یا خارج از بافت را توسط مشاورین املاک و یا ارگان های مربوطه اطلاعات لازم را کسب نمائید، و می توانید در ساخت ویلا از متریال لوکس و به روز و با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی استفاده نمائید.

خرید زمین جنگلی به دلیل موقعیت جغرافیای عالی، با قیمت مناسب، دارای طرفداران بسیاری می باشد، امروزه بسیاری از افراد به دنبال راه های برای افزایش سرمایه ی اولیه خود هستند؛ که در نتیجه با این کار سود خوبی را کسب می نمایند، خرید زمین در شمال یکی از مناسب ترین سرمایه گذاری می باشد. 

 

در آخر این زمین با داشتن اسناد کامل و قانونی، فروشنده محترم نیز برای دریافت مبلغ  زمین، شرایط بینظیری در نظر گرفته است، این شرایط اعم از: نصف مبلغ به صورت نقد و مابقی اقساط و معاوضه نیز ارائه گردیده است، برای مشاهده و خرید زمین اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

در صورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید به صورت کاملاً رایگان با مشاورین با تجربه ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد. 


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18051
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه