صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین شهرکی داخل شهرک

فروش زمین شهرکی داخل شهرک

435

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
13،600،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18069
زمین
800 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

با سلام و درود فراوان خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی ۸۰۰ متر زمین جنگلی در یک شهرک برند در شهرستان نوشهر اگر شما عزیزان قصد خرید زمین جنگلی را دارید ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

اولین اولویت برای خرید زمین در شمال که باید آن را در نظر بگیرید انتخاب موقعیت زمین است؛ استان مازندران به دلیل داشتن آب و هوای مطبوع و طبیعت بی نظیر و دلایل متعدد دیگر، از جمله نزدیک بودن به پایتخت و داشتن آب فراوان یکی از داستان های  پر رونق در خرید و فروش ویلا و خرید و فروش زمین می باشد. اگر شما هم قصد خرید زمین در شمال دارید ما به شما این زمین را معرفی می‌کنیم.

البته علاوه بر دلیل فوق افزایش قیمت زمین در شمال سبب شده تا افراد بیشتری برای خرید زمین به استان مازندران مراجعه کند، معمولاً زمین در شهرهای مختلف این استان دارای قیمت های متفاوتی است، و به همین دلیل ممکن است که از لحاظ قیمتی به آینده سرمایه گذاری با یکدیگر تفاوت های بسیاری داشته باشند.

زمین های مناسب برای خرید و سرمایه گذاری را در شهرهای مازندران می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد: دسته اول، شهر های توریستی و ساحلی، و دسته دوم شهرهای تجاری و بزرگ استان، از نظر جمعیتی و دسترسی به امکانات شهری که با توجه به هدف و مقدار سرمایه ای که در دست دارید، می توانید اقدام به خرید زمین در شمال کنید.

خرید زمین در نوشهر، یکی از راه های سرمایه گذاری موفق و پرسود در کشور است، و در سالهای گذشته شهر نوشهر مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است، با خرید زمین در این شهر نه تنها سرمایه شما از بین نمی رود، بلکه روز به روز بر ارزش زمینی که خریده اید افزوده می شود، که این مسئله باعث شده که این زمین را به عنوان یک سرمایه گذاری مثبت در نظر گرفته شود، که همچنین افراد می توانند با ساخت ویلا در آن به سود بیشتری دست یابند.

متراژ این زمینه ۸۰۰ متر می باشد در یک شهرک برند و جنگلی قرار دارد و اگر از شما خرید زمین شهرکی است این زمین را به شما پیشنهاد می دهیم این زمین از جمله آب برق و گاز بر روی زمین قرار دارد این زمین دارای سند تک برگ می باشد و می تواند خیال شما را از نظر داشتن سند آسوده کند.‌ اگر شما هم قصد خرید زمین سنددار را دارید ما به شما این زمین را معرفی می کنیم. 

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد با مشاورین ما در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما هم می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاوین مجرب ویلا دنیز در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

زمین - باغ های مشابه