صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین ساحلی قواره یک ساحل در نوشهر 1742 متر

فروش زمین ساحلی قواره یک ساحل در نوشهر 1742 متر

519

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
52،260،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18070
زمین
1742 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

با سلام و درود فراوان خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی ۱۷۴۲ متر زمین در قواره اول ساحل نوشهر؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین ساحلی را دارید، ما را تا این آگهی همراهی کنید.

امروزه ساخت و ساز در شهرهای ساحلی بسیار رو به رشد بوده است؛ و افراد زیادی برای رسیدن به سود بیشتر، اقدام به سرمایه‌گذاری در‌ نوشهر می‌کنند؛ به همین سبب ارزش ملک در این منطقه بیشتر می‌شود؛ از این رو سرمایه گذاری برای خرید و فروش ملک در شمال رونق پیدا می کند و بر روی قیمت زمین در نوشهر نیز تاثیر می‌گذارد و با شروع سرمایه‌گذاری قیمت زمین چند برابر می شود.

قیمت زمین ثابت نیست، بلکه در هر دوره از سال فراز و نشیب هایی دارد، نمی‌توان قیمت ثابتی اعلام کرد؛ قیمت زمین از طرف کارشناسان و مشاوران املاک با توجه به شرایط و ویژگی هایی که دارد قیمت‌گذاری می‌شود.

زمین های ساحلی در شمال

زمین های ساحلی در شمال، به طور کلی به زمینه‌های اطلاق می‌شود که در خط ساحلی بوده و فاصله اندکی با دریا دارد، این زمین‌ها در مقایسه با زمین های جنگلی در شمال از محبوبیت بیشتری میان خریداران و سرمایه‌گذاران جهت ساخت ویلا برخوردار می باشد.

از لحاظ قیمتی ارزش زمین های ساحلی نسبت به زمین های جنگلی بسیار بیشتر می باشد، همان طور که قیمت ویلاهای ساحلی نسبت به ویلاهای جنگلی بالاتر می باشد.

زمین های ساحلی که دچار ساخت و ساز می شوند به سرعت رشد کرده و افزایش قیمت می خورند، در نتیجه اکثر خریداران با سرمایه‌گذاران در شمال بسیار مشتاقند تا به خرید زمین در شمال اقدام کنند. 

مشکل اساسی زمین های ساحلی برای افرادی که قصد ساخت و ساز ویلا در آن زمین‌ها را دارند وجود هوای شرجی است، بدین صورت که هوای شرجی زمین های ساحلی نگهداری از ویلا را دشوار می نماید.

یکی از بهترین استان های شمالی برای خرید زمین به بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری دارد، استان مازندران می باشد؛ خریدن زمین مناسب در استان مازندران با توجه به موقعیت و ویژگی‌هایی که داراست اولویت اول شما برای خرید زمین می باشد.

شهر بندری نوشهر یکی از شهر های مهم اقتصادی این استان همیشه سر سبز می باشد و از لحاظ فرهنگ شهرنشینی و داشتن مردم بافرهنگ یکی از بهترین شرایط شمالی برای سکونت و سرمایه‌گذاری باشد؛ اگر قصد شما خرید زمین در نوشهر است، این زمین را به شما پیشنهاد می دهیم.

متراژ زمین ۱۷۴۲ متر می‌باشد، که در منطقه چلک نوشهر قرار دارد، این زمین در قواره اول نوشهر قرار دارد، انشعابات این زمین از جمله آب، برق و گاز بر روی زمین قرار دارد، این زمین دارای سند تک برگ میباشد، که خیال شما را از داشتن سند آسوده می‌کند، و اگر شما قصد خرید زمین سنددار را دارید، این زمین را به شما پیشنهاد می دهیم؛ یک نقطه قوت دیگر این زمین شرایط پرداخت آن است، شرایط پرداخت این زمین به صورت اقساطی می باشد، یعنی نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و نصف دیگر را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت کنید؛ اگر شما هم قصد خرید زمین اقساطی را دارید، ما این زمین را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما میتوانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین مجرب ویلا دنیز در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 18070
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه