صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین در بهترین لوکیشن نوشهر

فروش زمین در بهترین لوکیشن نوشهر

582

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
1،054،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4 ماهه بدون بهره
کد ملک 18072
زمین
620 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

با سلام و درود فراوان خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت و دلتون خوش باشه در کنار خانواده محترمتان.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی ۶۲۰ متر زمین جنگلی و ساحلی در شهر مسافر خیز و برند نوشهر، اگر شما عزیزان قصد خرید زمین ساحلی را دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

در حال حاضر خرید زمین در نوشهر انتخاب بسیاری از سرمایه‌گذاران شده است، و این خطه از مازندران مورد توجه قرار گرفته است؛ حال باید پرسید شرایط خرید زمین در نوشهر به چه صورتی است و افراد چگونه می توانند با خرید زمین، به هدف‌های موردنظرشان برسند.

افراد با هدف های مختلفی خرید زمین را انتخاب می‌کنند و برای انجام آن دلایل مختلفی دارند؛ اما هدف همه آنها، حفظ سرمایه و رسیدن به سود می باشد، تا با وجود حفظ کردن سرمایه خود به ارزش آن در طول زمان بیفزایند و یک اندوخته ای از این طریق برای آینده کنار بگذارند.

درست است که انتخاب شما برای خرید زمین، شهر نوشهر می باشد؛ اما باید دید که این شهر چه ویژگی‌هایی دارد که برای خرید زمین مناسب است؟

 این که بخواهیم بگوییم چه مناطقی برای خرید زمین مناسب است، باید این را بدانیم قصد شما از خرید زمین چه می باشد و قرار است با داشتن آن چه کاری را انجام دهید، آن موقع میتوان گفت که چه مناطقی مناسب است.

مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، نظر افراد به خود جلب کرده است، این استان که شهرستان های بسیاری را دارد این امکان را می‌دهد که حق انتخاب های زیادی برای خرید زمین در شمال داشته باشد؛ نوشهر، از شهرهای غربی این استان زیبای ما، دارای زمین های مناسب است، اما به دلیل وجود امکانات بالا و کافی و همچنین مراکز جذب گردشگری از شهرهای گران قیمت محسوب می شود، و شما باید بدانید که قیمت ها در این شهر نسبت بالاتر است و باید سرمایه بیشتری را صرف نمایید؛ نوشهر یکی از شهرهای جنگلی و ساحلی استان مازندران می باشد؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین جنگلی را داری این زمین پیشنهاد ما به شماست.

متراژ این زمین ۶۲۰ متر می باشد، و در منطقه توریستی نوشهر قرار دارد؛ این زمین داخل بافت قرار دارد و انشعابات آن نیز بر روی زمین قرار دارد؛ این زمین در یک شهرک برند با ویوی عالی به جنگل و ساحل در شهرستان نوشهر قرار دارد؛ اگر قصد شما خرید زمین شهرکی است، ما به شما این زمین را معرفی می کنیم؛ این زمین دارای سند تک برگ می باشد و شما هیچ مشکلی بابت سند نخواهید داشت و سند مالکیت این زمین در دفترخانه به اسم شما ثبت می شود؛ اگر شما قصد خرید زمین سنددار را دارید، ما به شما این زمین را پیشنهاد می کنیم؛ یک نقطه برتری که این زمین دارد، شرایط پرداخت آن است، یعنی اینکه نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد، و نصف دیگر را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت نمایید؛ اگر شما قصد خرید زمین اقساطی را دارید، پیشنهاد مشاورین ویلا دنیز این زمین می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راسته هر آگهی قرار دارد با مشاورین ما در ارتباط باشید؛ همچنین برای ارتباط با ما میتوانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین مجرب ویلادنیز در ارتباط باشید.

 

 

 


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18072
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه