صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش زمین 270متری با سند عرصه و عیان در چمستان

فروش زمین 270متری با سند عرصه و عیان در چمستان

88

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،080،000،000 تومان
کد ملک 24670
زمین
270 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین 270متری با سند عرصه و عیان در چمستان


در صورتی که به دنبال یک فرصت منحصر به فرد برای خرید زمین در منطقه چمستان می‌باشید، ما یک زمین با سند عرصه و اعیان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ویلا دنیز با سابقه چندین ساله در زمینه املاک و مستغلات در مناطق آمل، چمستان، نور، محمودآباد و نوشهر، بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برای شما فراهم می‌کند.

مشخصات زمین مورد فروش عبارتند از:
- موقعیت عالی: این زمین در یک موقعیت بسیار عالی در منطقه قرار دارد. به لطف موقعیت استراتژیک آن، شما به راحتی می‌توانید به امکانات شهری نزدیک شوید و از فضای آرام و دلنشین چمستان بهره‌برداری کنید.
- پلاک بندی شده به قطعات 270 متری: زمین به صورت پلاک بندی شده عرضه می‌شود و هر قطعه زمین به مساحت 270 متر مربع می‌باشد. این مساحت برای ساخت و ساز و احداث یک ملک مناسب و منحصر به فرد مناسب است.
- کوچه 6 متری: زمین واقع در یک کوچه با عرض 6 متر قرار دارد که به راحتی به زمین دسترسی فراهم می‌کند و امکان ساخت و ساز را برای شما فراهم می‌سازد.
- قابل ساخت و سرمایه‌گذاری: زمین مورد نظر قابلیت ساخت و سرمایه‌گذاری دارد. شما می‌توانید با توجه به موقعیت و ویژگی‌های زمین، پروژه‌های متنوعی را در این مکان اجرا کنید.
- هر زمین دارای سند عرصه عیان: همه قطعات زمین دارای سند عرصه و اعیان می‌باشند که این امر اطمینان از قانونی بودن و قابل اعتماد بودن خرید شما را فراهم می‌کند.

 

سند عرصه و اعیان به چه معناست؟
سند عرصه و اعیان یک نوع اسناد مالکیت زمین در ایران است که بیشتر در مناطق روستایی و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع سند، حقوق مالکیتی بر روی زمین و مستغلات آن را به صاحبانش اعطا می‌کند.

سند عرصه به معنای حقوق مالکیتی بر روی زمین و سند اعیان به معنای حقوق مالکیتی بر روی مستغلات زمین مانند ساختمان‌ها، باغ‌ها، بن‌بست‌ها و ... است. به عبارت دیگر، سند عرصه و اعیان مشخص می‌کند که یک شخص حق مالکیت زمین و مستغلات آن را دارد و می‌تواند از آن بهره‌برداری کند و در اختیار داشته باشد.

سند عرصه و اعیان معمولاً توسط دستگاه‌های اداری مربوطه صادر می‌شود و شامل اطلاعاتی مانند نام مالک، شماره پلاک، مساحت زمین، اطلاعات مربوط به مستغلات و سایر اطلاعات مرتبط است.

در کل، سند عرصه و اعیان به مالکان زمین اطمینان و امانت حقوق مالکیت زمین و مستغلات آن را می‌دهد و از لحاظ قانونی قابل اعتماد است.


با پیشنهاد قیمتی فوق‌العاده، هر متر مربع این زمین را با قیمت 4 میلیون تومان به شما عرضه می‌کنیم. این فرصت را از دست ندهید و با تیم ویلا دنیز تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری درباره این زمین و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در چمستان دریافت کنید.

با ویلا دنیز، بهترین فرصت‌ها را برای خرید زمین با سند عرصه و اعیان در چمستان تجربه کنید. تماس بگیرید و این فرصت را از دست ندهید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 24670
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه