صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش زمین داخل بافت مسکونی درچمستان

فروش زمین داخل بافت مسکونی درچمستان

514

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
627،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18101
زمین
224 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

سلام عرض می کنم خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز درخدمت شما هستیم با معرفی یک زمین، داخل بافت مسکونی در یک منطقه جنگلی در چمستان؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین جنگلی را دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

 خرید زمین در شمال در بهترین مکان با کمترین هزینه

خرید زمین در شمال؛ شمال ایران دارای زمین های مختلفی برای خرید می باشد، اما در انتخاب زمین نباید با چشم بسته عمل کرد؛ زمین را باید با قیمتی مناسب و در منطقه ای مناسب خریداری کرد؛ در انتخاب زمین حتما باید به خود منطقه توجه کرد، یعنی ساخت و ساز های اطراف زمین و امکانات موجود در آن منطقه مورد بررسی قرار بگیرد.

شهرهایی مانند چمستان، نور، آمل، بابل، متل قو دارای زمین هایی با موقعیت خوب و قیمت پایین می باشند، البته خود این مناطق باید مورد تفکیک قرار بگیرد، زیرا این مناطق نیز دارای زمین هایی با قیمت بالا می باشند. اگر قصد شما خرید زمین در چمستان است، این زمین در شهر زیبا و جنگلی چمستان قرار دارد.

مزیت های خرید زمین در شمال

کسانی که به دنبال آسایش و هوای پاک می باشند، می توانند با خرید زمین در شمال و دریافت مجوز ساخت و ساز از منطقه مربوطه و به دنبال آن ساخت ویلا در زمین، یک زندگی عالی به دور از دغدغه و آلودگی های موجود در شهرهای بزرگ داشته باشند.

انواع کاربری زمین در شمال

زمین ها با توجه به بافتی که دارند، دارای کاربری مشخص تجاری، مسکونی و یا تلفیقی هستند؛ در واقع می توان چنین گفت که کابری زمین مشخص می کند، که مالک اجازه انجام چه نوع فعالیتی را بر روی زمینش دارد؛ یعنی این که امکان ساخت ویلا روی زمین های با کابری کشاورزی در شمال کشور وجود ندارد، و یا ساخت مجتمع های تجاری روی زمین های با کاربری مسکونی ممنوع است.

_زمین با کاربری مسکونی:

خرید زمین مسکونی در شمال؛ زمین هایی با کاربری مسکونی، زمین هایی هستند که مجوز ساخ و ساز واحد مسکونی به آن داده می شود و قابل استفاده برای ساخت یک محل مسکونی می باشند و در کل جایی که مناسب برای زندگی باشد.

_زمین با کاربری کشاورزی:

خرید زمین کشاورزی؛ زمین هایی که دارای کاربری کشاورزی هستند خود به دو دسته : زمین های زراعی و باغ تقسیم می شوند؛ زمین های  باغ در شمال به زمین هایی اطلاق می شود که دارای درختان میوه باشند، اما زمین هایی که با کاربری زراعی زمینی است که در آن محصولات زود بازده مثل برنج، ذرت، گندم و ... کشت می شود.

متراژ این زمین 224 متر می باشد که در یک منطقه برند جنگلی قرار دارد؛ این زمین داخل بافت مسکونی قرار دارد، و هیچ مشکلی برای ساخت، وجود ندارد؛ دور این زمین کاملا محصور شده می باشد؛ انشعالات زمین از جمله آب، برق، گاز بر روی زمین قرار دارد.اگر شما قصد خرید زمین داخل بافت را دارید این زمین پیشنهاد ما به شماست؛ یک مزیت خوبی که این زمین دارد، داشتن سند تک برگ است، و خیالتان می تواند از نظر سند آسوده باشد؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین سنددار را دارید این زمین پیشنهاد خوب ما به شماست؛ یک مزیت دیگر این زمین، اقساطی بودن آن است، شرایط پرداخت این زمین اینطور است که، نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد، و نصف دیگر را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت نمایید؛ اگر شما قصد خرید زمین اقساطی را دارید، این زمین را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

برای اطلاعات بیشترمی توانید از طریق درخواست مشاوره که در شمت راست هر آگهی وجود دارد با مشاورین ما در ارتبا باشید. 

برای ارتباط با ما می توانید با از طریق تماس با ما، با مشاورین ما در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 18101
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه