صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش زیرقیمت زمین تفکیک شده با درخت مرکبات چمستان

فروش زیرقیمت زمین تفکیک شده با درخت مرکبات چمستان

79

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
700،000،000 تومان
کد ملک 24662
زمین
200 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زیرقیمت زمین تفکیک شده با درخت مرکبات چمستان

با سلام خدمت همراهان همیشگی "ویلا دنیز" امیدوارم حالتون عالی باشه.
اگر به دنبال یک فرصت استثنایی برای خرید زمین در چمستان می‌باشید، ما یک زمین تفکیک شده با درختان مرکبات را با قیمتی زیرقیمت در سعادت آباد برای شما در نظر گرفته‌ایم. ویلا دنیز با سابقه چندین ساله در زمینه املاک و مستغلات در مناطق آمل، چمستان، نور، محمودآباد و نوشهر، بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برای شما فراهم می‌کند.

زمینی که برای شما در نظر گرفته ایم دارای مشخصات زیر است:
- مساحت 7 هزار متر مربع: با این زمین بزرگ، شما فرصتی را برای خلق یک پروژه بزرگ و متنوع در منطقه سعادت آباد دارید. این مساحت بسیار مناسب برای احداث باغ مرکبات و فضای سبز با درختان مرکبات زیبا می‌باشد.
- پلاک یک جنگل: این زمین واقع در منطقه بنام سعادت آباد در چمستان قرار دارد. این منطقه به عنوان یک منطقه برند شناخته شده و یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در نور می‌باشد. شما در اینجا خواهید توانست از آرامش جنگل و طبیعت زیبای چمستان بهره‌برداری کنید.
- قیمت فقط متری 3 تومان: این زمین با قیمتی بسیار مناسب و زیرقیمت به فروش می‌رسد. تنها با پرداخت 3 میلیون و 150 هزار تومان برای هر متر مربع، می‌توانید به مالکیت این زمین بزرگ و باغ مرکبات دست یابید.
- قابل ساخت: زمین دارای امکاناتی مانند انشعابات آب، برق و گاز در سر ملک است. بنابراین، شما می‌توانید به راحتی پس از خرید به ساخت و ساز و ایجاد یک پروژه زیبا و سودآور در این مکان بپردازید.

اگر به دنبال یک فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری در زمین‌های تفکیک شده و باغ مرکبات هستید، این زمین در سعادت آباد چمستان برای شما فرصتی منحصر به فرد را به ارمغان می‌آورد.

هر آنچه که درباره ی خرید زمین شهرکی در شمال باید بدانید

خرید زمین باغی یا زمین زراعی در شمال؛ یک سرمایه گذاری دراز مدت پرسود


برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از این زمین منحصر به فرد، با تیم ویلا دنیز تماس بگیرید. ما با تجربه و دانش خود در زمینه املاک و مستغلات، در هر مرحله از خرید و فروش شما را همراهی خواهیم کرد و بهترین تجربه سرمایه‌گذاری را برای شما فراهم خواهیم کرد.

با ویلا دنیز، بهترین فرصت‌ها را برای خرید زمین تفکیک شده با درختان مرکبات در چمستان تجربه کنید. تماس بگیرید و این فرصت را از دست ندهید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 24662
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه