صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / آمل / فروش زمین جنگلی در امام زاده عبدالله

فروش زمین جنگلی در امام زاده عبدالله

589

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
10،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4 ماهه بدون بهره
کد ملک 18103
زمین
2700 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

با سلام و درود فراوان خدمت شما عزیزان و همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک زمین 2700 متری مسکونی، صفر جنگل، در یک منطقه برند و ویلا سازی شده؛ اگر شما عزیزان هم قصد خرید زمین جنگلی را دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

امروزه خرید زمین در شمال کشور، رواج زیادی پیدا کرده است، و هر فردی به دنبال این است که پولی را که در دست خود دارد را به گونه ای سرمایه گذاری کند، و افراد زیادی هم، خرید زمین در شمال را انتخاب می کنند؛ چون زمین را هر موقعی بخرند می توانند از روی آن استفاده کنند، و افراد زیادی هم زمین را مانند طلا می دانند؛ کسانی که می خواهند زمین بخرند، باید به ویژگی های زیادی توجه کنند، که بتوانند از روی آن سود زیادی کسب کنند؛ اگر به این صورت نباشد، نه تنها سود نمی گیرند و برای آنها استفاده ای در کار نیست، بلکه موجب ضرر می شود؛ هر کسی که می خواهد برای خرید زمین اقدام کند، باید به مسائل زیادی نیز توجه کنند.

 خرید زمین در شمال، یک سرمایه گذاری مطمئن است و می تواند شما را به آرزوهای زیادی برساند؛ کسان زیادی با خرید باغ در شمال، شروع به ساخت و ساز در همان زمین می کنند، تا با ساخت ویلا و یا خانه، به سود بسزایی دست بیابند؛ مسئله خرید و فروش زمین در شمال کشور، در ناحیه استان مازندران، جنبه های مختلف را در بر می گیرد.

سرمایه گذاری در شمال که همان زمین است، به نگهداری کمتری نیاز دارد؛ زمین های خالی که هنوز هیچ استفاده تجاری و کاربردی از آن نشده است، از نظر هزینه های جانبی بسیار مقرون به صرفه هستند؛ همچنین مالک زمین نگرانی مربوط به پرداخت آب، برق و لوله کشی ها و خدمات شهرداری را ندارند؛ در حقیقت این مسائل برای زمین هایی که هنوز استفاده نشده اند، اجرا نمی شود، بنابراین احتمال خرابکاری کمتری نیز از سوی افراد متفرقه در زمینه وجود دارد.

این زمین در یک منطقه جنگلی و برند و همینطور نزدیک تهران قرار دارد، و در این منطقه ویلاهای زیادی ساخته شده است و قیمت های زمین در این منطقه بسیار عالی می باشد؛ این زمین در منطقه امامزاده عبدالله قرار دارد.

متراژ این زمین 2700 متر می باشد، و در یک روستای سرسبز قرار دارد، و در یک موقعیت عالی شما می توانید سرمایه گذاری خود را انجام دهید؛ انشعابات این زمین از جمله آب، برق، و گاز آن بر روی زمین می باشد و این زمین قابلیت این را دارد که بتوانید به صورت پلاک نقشه برداری کنند و به صورت جداگانه آن را بفروشند؛ یک شرایط خوبی که این زمین دارد، شرایط پرداخت آن است که شما می توانید نصف مبلغ قرار داد را به صورت نقد و نصف دیگر را به صورت اقساط بدون بهره بپردازید؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین اقساطی را دارید این زمین پیشنهاد ما به شماست.

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید به بخش در خواست مشاوره مراجعه بفرمایید.

برای ارتباط با ما می توانید از طیق تماس با ما، با مشاورین ما در ارتباط باشید. 


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 18103
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه