صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش زمین سنددار در مازندران

فروش زمین سنددار در مازندران

570

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
600،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18300
زمین
200 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

با سلام خدمت شما همراهان گل و دوست داشتنی، ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان، پر از انرژی به سر ببرید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی ۲۰۰ متر زمین مسکونی سند دار در یک منطقه جنگلی در شهر چمستان، اگر شما عزیزان قصد خرید زمین در چمستان را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمیتان، همراهی کنید.

 خرید زمین در شمال، همیشه در طول این سال ها مورد توجه سرمایه گذاران و بساز بفروشان بوده است؛ اگر شما شخصی هستید که علاقمند به خرید زمین و ساخت و ساز ویلا می‌باشید، شمال کشور، بهترین پیشنهاد ممکن برای سرمایه گذاری می باشد.

شمال، با داشتن شرایط آب و هوایی عالی، طبیعت بی نظیر، دوری از دغدغه های شهرنشینی و آلودگی بهترین نقطه جهت سرمایه گذاری و خرید زمین می باشد.

خرید زمین در شمال و سرمایه‌گذاری در این بخش از کشور، از اصولی ترین و بهترین انتخاب هایی میباشد که می توانید در مناطق خوش آب و هوا داشته باشید؛ با خرید زمین در مناطق شمالی کشور می توانید، با حفظ ارزش سرمایه و رشد قیمتها شاهد افزایش قیمت زمین خود باشید و به سود قابل توجهی برسید.

مهمترین عاملی که باعث می‌شود شما سرمایه گذاری موفقی داشته باشید، خرید زمین مناسب در شمال است؛ خرید زمین دارای قواعد خاصی است که باید حتما برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این باره تحقیق کرده و اطلاعاتی که در این باره به شما کمک می کنند، جمع آوری کرده و به بررسی آن پردازید، زیرا در صورت هرگونه اشتباهی ممکن است، تنها به سود نرسید، بلکه سرمایه بسیاری را از دست دهید.

 نکته ای که نباید فراموش کنید:

ارزان بودن قیمت زمین در چمستان، هرگز شما را فریب ندهد، ممکن از زمین جزء زمین های موروثی یا زمین های اوقافی یا زمین های خارج از بافت باشد، و در آینده شما را دچار مشکلات حقوقی کند، برای اینکه بهترین زمین در چمستان را پیدا کنید، من توانید از کارشناسان مجرب ویلا دنیز کمک بگیرید، تا به شما بهترین گزینه ها را معرفی کنند.

اگر فکر می کنید زمین می خرید و وام می‌گیرید، سخت در اشتباه هستید! تفکر خود را تغییر دهید و سعی کنید با خرید زمین در چمستان فرصت سرمایه گذاری را تقویت کنید و به گرفتن وام، کمتر فکر کنید؛ مگر آن که زمین با ارزشی در اختیار شما باشد.

 خرید زمین در شمال، خرید باغ در شمال و خرید ویلا در شمال، گزینه‌های مثبتی برای سرمایه گذاری هستند؛ وقتی می‌خواهید یک زمین را بخرید، حتماً به قیمت زمین، ارزش ملک، همسایگی زمین و شرایط بهره‌برداری آن، توجه کنید.

چمستان، جزو یکی از شهرهای استان مازندران می باشد؛ که این شهر جزو یکی از شهر های جنگلی و مسافر خیز استان مازندران می‌باشد، و سالانه مسافران زیادی برای تفریحات و خوشگذرانی به این شهر سفر می کنند، اگر شما عزیزان قصد خرید زمین جنگلی را دارید، ما به شما این زمین را پیشنهاد می کنیم.

متراژ این زمین ۲۰۰ متر می باشد؛ و این زمین داخل بافت مسکونی قرار دارد؛ انشعابات این زمین از جمله آب، برق، گاز، بر روی زمین می باشد، یک نقطه قوتی که این زمین دارد، داشتن سند است، این موضوع می تواند خیال شما را از نظر داشتن سند آسوده کند، و اگر شما قصد خرید زمین سنددار را دارید، ما به شما این زمین را معرفی می کنیم.

یک موضوع دیگر هم در مورد این زمین، شرایط پرداخت آن است، یعنی اینکه شما می توانید نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد، و نصف دیگر را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت کنید؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین اقساطی را دارید، پیشنهاد ما به شما این زمین داخل بافت می باشد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاوران ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می‌توانید به بخش تماس با ما، مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 18300
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه